به گزارش اکونا پرس،

سید محمدرضا موسوی مدیرعامل سایپایدک با اعلام این خبر گفت: در سال تولید, پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها و با تلاش شبکه نمایندگی‌ها، در آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، سایپایدک موفق به کسب رتبه نخست ارزیابی شبکه نمایندگی‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش شد.

موسوی اظهار کرد: بر اساس اعلام نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، سایپایدک با دارا بودن ۵۴۰ نمایندگی مجاز و کسب امتیاز ۹۱ در ارزیابی خودروهای سبک و امتیاز ۸۹ در ارزیابی خودروهای سنگین، موفق به کسب مقام اول در بین ۴۵ شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش و مجموع ۲۴۵۰ نمایندگی مجاز سبک و سنگین بر اساس امتیاز ارزیابی وضعیت نمایندگی های مجاز شده است و این در حالی است که امتیاز متوسط تعمیرگاه های سبک و سنگین کل کشور به ترتیب ۸۷ و ۷۷ بوده است.

موسوی افزود: شرکت سایپایدک از حیث اجرای مفاد آئین نامه قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، جایگاه دارای انطباق خیلی زیادی را به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل سایپایدک همچنین یادآور شد: در ارزیابی سال ۱۳۹۹ بر اساس معیارهای دستورالعمل شرایط و ضوابط ارزیابی خدمات پس از فروش، بیش از نیمی از نمایندگی‌های این شرکت در سطح کشور موفق به کسب رتبه یک شدند که منتج به بیشترین رشد امتیاز شده است. همچنین سایپایدک در بخش امتیاز رضایت مندی مشتریان بالاترین میزان رشد رضایت‌مندی مشتریان از خدمات دریافت شده را در بین شرکت‌های خدمات پس از فروش کسب کرده است.