به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی ‌صندوق نوآوری و شکوفایی، نمایشگاه‌های بین‌‌المللی پاکستان – کراچی طی روزهای 25 تا 27 آبان ماه سال جاری در حوزه‌های صنعت و ماشین آلات، انرژی‌های تجدیدپذیر، خودرو و حمل و نقل و خودروهای برقی پاکستان – کراچی برگزار می‌شود و طی آن شرکت‌های دانش بنیان ایرانی می‌توانند با حمایت صندوق نوآوری به صورت مستقل در این نمایشگاه حاضر شوند.
علاقمندان جهت ثبت‌نام برای حضور در این نمایشگاه می‌توانند به سامانه غزال به آدرس  ghazal.inif.ir مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های  05136028929 و 09370201053 تماس بگیرند.
یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور مستقل شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های بین‌المللی داخلی است؛ در این راستا واحد توانمندسازی صندوق در سال 1400 نیز حمایت خود را از حضور مستقل شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های بین‌المللی داخلی ادامه داده است.
لازم به ذکر است، میزان حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور هر شرکت دانش‌بنیان برای حضور مستقل در نمایشگاه‌های تاییدشده، 30 میلیون تومان در سال (حداقل 3 نمایشگاه قابل استفاده) است تا شرکت‌ها بتوانند به معرفی محصولات و دستاوردهایشان بپردازند.