به گزارش اکونا پرس،

مصطفی فرهی مدیر عامل شرکت دانش بنیان مداریا در برنامه «جوان آپ» رادیو جوان درباره فعالیت این شرکت گفت: شرکت ما به عنوان شرکت دانش‌بنیان از سال 1379 فعالیت خود را با شعار «شادی تا فناوری» با ایجاد شبکه ای شاد از بیماران، پزشکان و شرکت‌ها در حوزه ساخت و تولید تجهیزات پزشکی متمرکز بر درمان‌های زیبایی در ایران آغاز کرده است تا شاهد کاهش هزینه‌های درمان‌، عارضه و درد کمتر و خرسندی افراد در کشور باشیم. 
وی این شبکه شاد را دستگاه «هیگز» اعلام کرد و افزود: این دستگاه، بخش عمده مشکلات بانوان را که مجبور به رفتن به اتاق عمل هستند را مرتفع می‌کند و البته برای مشکلات پروستات و مشکلات جنسی آقایان نیز قابل استفاده است. 
مدیر شرکت دانش بنیان مداریا ویژگی‌های این دستگاه را شامل درمان پرتوان، قطعی و سریع با نتایج بالینی چشم‌گیر از نخستین جلسه درمان، درمان هم‌زمان مخاط و عضلات به¬صورت هوشمند، بدون دوره نقاهت، زخم و درد، بدون نیاز به بی هوشی، بدون نیاز به مصرف آنتی‌بیوتیک، پماد و ضد درد و بدون هیچ داروی مکمل، داشتن رابطه‌ جنسی بلافاصله بعد از جلسه درمانی، بدون محدودیت سن و نوع پوست، جلسات درمانی کوتاه، تعداد جلسات درمانی کم، درمان ماندگار به نسبت دیگر درمان‌های موجود و عدم نیاز به معاینات در حین و پس از درمان در هر جلسه عنوان کرد.
فرهی بیان کرد: با افتخار اعلام می‌کنم که در سطح جهان شاید هیچ دستگاه دیگری همانند دستگاه «ارکتوفیکس» که در سبد محصولات شرکت ما است، وجود نداشته باشد که این دستگاه می‌تواند برای رفع بسیاری از مشکلات آقایان که مربوط به خصوصی‌ترین وجه زندگی‌شان است، تاثیرگذار باشد.
 وی در ادامه در مورد دانش بنیانی شرکت مداریا گفت: شرکت ما از آغاز فعالیت، دانش بنیان شد و در حال حاضر از حدود 70 متخصص از دانشگاه‌های برتر کشور برخوردار است. 
مدیر عامل شرکت دانش بنیان مداریا در ادامه به سایر تجهیزات پزشکی این شرکت در حوزه‌های زنان، ارولوژی، چشم پزشکی، دندانپزشکی و فیزیوتراپی اشاره کرد و افزود: ما در این حوزه‌ها از درمان‌های خوب و استقبال چشمگیری برخوردار بودیم، به طوری که در گزارشی که امور مشتریان شرکت به ما ارائه شده است،  85 درصد رضایت بسیار عالی از مشتریان در استفاده از دستگاه تناسب اندام داشتیم که این عدد بالا است. 
فرهی تصریح کرد: ما در همه حوزه‌ها، مقالات علمی را در سطح ژورنال‌ها چاپ کردیم و تصمیم به ورود به بازارهای خارجی و صادرات گرفتیم و در بیشتر کشورها همچون ارمنستان، افغانستان، آمریکا، کانادا، مکزیک، ایتالیا و اسپانیا صادرات داشتیم.
وی یادآور شد: ما در حوزه چشم پزشکی با همکاری گروه‌های پزشکی و اساتید برجسته پزشکی داخل ایران، توانستیم به تولید مقالات در سطح بین المللی که در گذشته وجود نداشت، بپردازیم.
مدیر عامل شرکت دانش بنیان مداریا  به حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در تولید محصولات این شرکت اشاره کرد و گفت: ما برای تولید محصولاتمان از تسهیلات صندوق نوآوری استفاده کردیم. در حال حاضر صندوق نسبت به گوشته چابک‌تر عمل می‌کند.
فرهی بر توجه صندوق نوآوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نسبت به رفع دغدغه شرکت‌ها در بخش مالیاتی و دارایی تاکید کرد تا شاهد چرخه تولید بهتر و سریعتر در کشور باشیم.