به گزارش اکونا پرس،

این گردهمایی در حاشیه رویداد جیتکس 2021 در مرکز تجارت جهانی دبی (محل دائمی نمایشگاه های دبی) از ساعت 10:30 تا 15 برپا خواهد شد.
گردهمایی فعالان فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران به مناسبت «روز فناوری ایران» و با هدف معرفی ظرفیت‌های تجاری صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران و برگزاری ملاقات‌های تجاری با شرکت‌کنندگان در نمایشگاه جیتکس 2021 با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و با همکاری اتاق بازرگانی تهران، صندوق پژوهش و فناوری استان یزد و شرکت هوشمند کاران دانش برگزار می‌شود. 
نمایشگاه جیتکس فرصتی استثنایی را برای آشنایی استارت‌آپ‌های ایرانی با جدیدترین فناوری‌ها، ایجاد ارتباط با تولیدکنندگان مطرح دنیا و جذب سرمایه بین‌المللی فراهم خواهد کرد. بخش‌های اصلی نمایشگاه شامل هوش مصنوعی،  فناوری‌های مدیریت و بهره‌وری از Big Data ، راهکارهای مرتبط با فضای ابری، شبکه و امنیت سایبری، فناوری‌های مرتبط با بلاکچین و  فین‌تک، راهکارهای مالی و ...است. 
گفتنی است 20 شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه فناوری اطلاعات  و ارتباطات، با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی به رویداد GITEX FUTURE STARS 2021 اعزام می‌شوند.
صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور آن‌ها در نمایشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی را در دستور کار خود قرار داده است؛ چرا که یکی از اهداف اصلی این نهاد، تسهیل مسیر تجاری‌سازی محصولات و خدمات، توسعه توانمندی‌های مدیریتی و بازاریابی، کمک به شکل‌دهی ارتباطات بین‌المللی و ورود به بازارهای خارجی با هدف بین‌المللی‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان و ورود آن‌ها به زنجیره ارزش جهانی است.