به گزارش اکونا پرس،

سی و دومین رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» حوزه آموزش به منظور سرمایه‌گذاری جسورانه بر روی طرح‌های استارت‌آپی این حوزه، با مشارکت سایر سرمایه‌گذاران و ارائه 7 استارت‌آپ در حوزه آموزش به سرمایه‌گذاران خطرپذیر برگزار می‌شود.
سی و دومین رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» 19 مهر ماه جاری از ساعت 10 برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند جهت حضور در این رویداد به لینک online.inif.ir/ch/demoday مراجعه کنند. 

لازم به ذکر است صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از سال 1398 در راستای ماموریت خود مبنی بر تامین مالی توسعه فناوری و به ویژه فناوری‌های پیشرفته و اولویت‌دار، در قالب برنامه «هم‌سرمایه‌گذاری» با صندوق‌های پژوهش و فناوری، سرمایه‌گذاری جسورانه در استارت‌آپ‌ها و طر‌ح‌های سرمایه‌پذیر را آغاز کرده است.
در برنامه هم‌سرمایه‌گذاری، استارت‌آپ‌ها و دارندگان طرح‌های سرمایه‌پذیر، طرح و مدل کسب‌وکار خود را به عاملان سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی معرفی می‌کنند. در صورتی که یکی از عاملان سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، پس از ارزیابی و تایید طرح و مدل کسب‌وکار، تصمیم به سرمایه‌گذاری جسورانه روی آن طرح بگیرد، صندوق نوآوری و شکوفایی تا 80 درصد سرمایه جسورانه مورد نیاز آن استارت‌آپ یا طرح سرمایه‌پذیر را تامین می‌کند.