به گزارش اکونا پرس،

در این نمایشگاه که از 25 مهر ماه سال جاری آغاز شد و تا روز 29 مهر ماه ادامه دارد، 20 شرکت دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری به نمایش محصولات و عرضه توانمندی‌های خود می‌پردازند.

همچنین 41 شرکت دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در قالب هیات تجاری و فناوری ایران در کشور امارات حضور دارند که قرار است از نمایشگاه جیتکس، نمایشگاه اکسپو و پارک فناوری شارجه بازدید کنند.
 از دیگر برنامه این هیات تجاری حضور در رویداد روز فناوری ایران است که قرار است در آن جلسات B2B با شرکت های متناظر خارجی برگزار شود.

همچنین از این تعداد 7 شرکت دانش بنیان در بخش مسابقه سوپرنوا نمایشگاه جیتکس حضور دارند که با استارتاپ‌های سایر کشورها به رقابت می پردازند.
اسامی ‌شرکت‌های دانش بنیان حاضر در پاویون نمایشگاه جیتکس2021 دبی به این ترتیب است:


شرکت دانش بنیان نوآوران ارتباطات سیمای امید 
این شرکت در حوزه تخصصی ساخت و تولید محصولات صنعت مخابرات صدا و تصویر از جمله فشرده سازهای حرفه‌ای صدا و تصویر و گیرنده‌های صدا و تصویر ماهواره‌ای و زمینی و ... حضور دارد.
شرکت دانش بنیان ایده پردازان مبتکر شریف 
این شرکت نیز که در پاویون شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه جیتکس 2021 حضور دارد، در حوزه تخصصی استفاده از فناوری واقعیت مجازی در حوزه روان‌شناسی فعالیت می‌کند.
شرکت دانش بنیان شتابگران فناوری گلستان
این شرکت در حوزه تخصصی دستگاه ضدعفونی کننده هوشمند دست مبتنی بر اینترنت اشیاء در این پاویون حضور دارد.
شرکت دانش بنیان نسیم ارتباط آینده 
این شرکت در حوزه تخصصی نرم افزار مرکز تماس سیموتل، راهکارهای مبتنی بر  IMS، راهکار امنیت ویپ (SBC)، سافت فون اختصاصی، شارژینگ و بیلینگ، نرم افزار مرکز تلفن ابری، پلتفرم تله مشاور و پلتفرم پرداخت تلفنی فعالیت می‌کند و در این پاویون حضور یافته است.
شرکت دانش بنیان فضا پایه کشتیار 
این شرکت در حوزه تخصصی زیرساخت مدل سازی و پردازش اطلاعات مکانی در حوزه کشاورزی (معیارهای بیو‌فیزیکی) مبتنی بر فناوری‌های سنجش از دور و هوش مصنوعی در این پاویون حضور دارد.
شرکت دانش بنیان هم پردازان نوگرای اردا
این شرکت نیز که در پاویون شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه جیتکس 2021 حضور دارد در حوزه تخصصی نرم افزار بایگانی دیجیتال هوشمند اسناد فعالیت دارد.
شرکت دانش بنیان نوید آوران ویستا تام
این شرکت در حوزه تخصصی مدیریت هوشمند حمل و نقل بین‌المللی در پاویون کشورمان حضور یافته است.
شرکت دانش بنیان هوشمند آرنا سورین 
این شرکت در حوزه تخصصی سرویس‌دهنده‌های کامپیوتری فعالیت دارد و در این پاویون به نمایش محصولات خود در این زمینه پرداخته است.
شرکت پشتیبانی و توسعه نرم افزار داده کاوان 
این شرکت در حوزه تخصصی وب سایت و نرم افزارهای تحت وب سفارشی، سامانه جامع مدیریت کسب و کار کاوان، اتوماسیون فروش سراسری خودرو، پرتال یکپارچه مدیریت تولید، سامانه جامع عیب‌یابی و مکان‌یابی خودرو، سامانه پخش سراسری محصول، سامانه جامع تامین محتوا و سامانه خدمات خودرو در این پاویون حضور دارد.
شرکت دانش بنیان ایده ورزان سیستم
این شرکت که در این پاویون حضور دارد، در حوزه تخصصی نرم افزار مدیریت پروژه IPMP فعالیت می‌کند.
شرکت دانش بنیان فناوری‌های اطلاعاتی و مالی توزیع شده یکتا ققنوس پارس
این شرکت در حوزه تخصصی توکن‌سازی فعالیت می‌کند با محصولاتی نظیر توکن پایه «پیمان»، بازار غیرمتمرکز، اشتراک‌گذاری احراز هویت، کیف توکن ققنوس، کیف توکن سخت افزاری، آزمایشگاه ققنوس، هسته مرکزی ققنوس، سیستم پایش شبکه ققنوس، مرورگر ققنوس، پلتفرم رای‌گیری و انتخابات مبتنی بر بلاکچین، پلتفرم مدیریت اسناد تجاری دیجیتال و  پلتفرم تامین مالی جمعی در این پاویون حاضر شده است.
شرکت دانش بنیان فن آوری زنجیره بلوکی سبحان
این شرکت با دستگاه Machine Teller Cryptocurrency  (CTM) نسل سوم دستگا ه ATMهای بانکی خرید و فروش ارزهای دیجیتال با نام تجاری E در این پاویون حضور دارد.
شرکت دانش بنیان هوپاد گستر صنعت
این شرکت نیز در حوزه تخصصی توسعه دهنده و تولید کننده قطعات اتوماسیون خانگی فعالیت می‌کند و در پاویون ایران شرکت کرده است.
شرکت دانش بنیان نورسان انرژی آریا
این شرکت نیز در حوزه تخصصی توسعه نرم‌افزاری در زمینه مدیریت هوشمند عرضه و تقاضای انرژی در شبکه‌های میکروگرید برق فعالیت می‌کند در پاویون شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه جیتکس 2021 دبی حضور یافته است.
شرکت دانش بنیان نگین سامانه هوشمند پاژ
این شرکت در حوزه تخصصی اتوماسیون‌های هوشمند هتل و ساختمان BMS &IPTV در این پاویون حضور دارد.
شرکت دانش بنیان هوژان اندیشه گستر
این شرکت نیز که در حوزه تخصصی نرم افزار فعالیت می‌کند با محصولات مرتبط با این حوزه تخصصی در این پاویون حضور یافته است.
شرکت دانش بنیان داده کاوان امیرکبیر
این شرکت نیز که پاویون ایران حاضر شده است، پلتفرم آنلاین سلامت بقراط بستری جهت مدیریت مراکز درمانی را به نمایش گذاشته است.
شرکت دانش بنیان جوان اندیشان پویای قومس
این شرکت نیز در حوزه تخصصی سیستم آرشیو اسناد الکترونیکی مبتنی بر وب و تولید نرم افزار در پاویون حضور دارد.
شرکت دانش بنیان تجارت الکترونیک عرش گستر
این شرکت که در حوزه تخصصی اسکنر سه بعدی فعالیت می‌کند با این محصول در پاویون حاضر شده است.
شرکت دانش بنیان اندیشه فرتاک امیرکبیر
این شرکت نیز که در پاویون شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه جیتکس 201 حضور دارد، سه محصول سخت‌افزاری و یک محصول نرم‌افزاری در حوزه قرائت کنتورهای آب، برق و گاز، سه محصول سخت‌افزاری و یک محصول نرم‌افزاری در زمینه مدیریت ناوگان خودرویی و سه محصول سخت‌افزاری و یک محصول نرم‌افزاری در زمینه مدیریت ساختمان و اسکادا را در این نمایشگاه در معرض دید عموم گذاشته است.