به گزارش اکونا پرس،

به نقل از خبرنگار روابط عمومی، مجمع یادشده، ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۰ در مهمانسرای نور مجتمع دویست دستگاه برگزار شد.

سید سمیع موسوی مدیر امور اداری شرکت فولاد خوزستان در این مجمع اظهار داشت: این جلسه با هدف انتخابات اعضای هیات مدیره، بازرسان و اعضای علی البدل تعاونی مسکن کارکنان شرکت فولاد خوزستان برگزار شده است.

وی افزود: هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در راستای گسترش امور رفاهی برای کارکنان شرکت فولاد خوزستان، نظر مثبتی بر تشکیل این تعاونی‌ داشته‌اند.

در ادامه موسوی ارفع نماینده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ابراز خرسندی در جمع کارکنان فولاد خوزستان گفت: مجمع زمانی‌ که به صورت رسمی آغاز شود، نشان دهنده اهمیت و پایداری آن برای اجرا می باشد که خوشبختانه این امر در این جلسه مشاهده می‌شود و جای خرسندی است که کلیه مراحل تشکیل تعاونی بصورت قانونی و مطابق ضوابط اداره تعاون، کار و‌ رفاه اجتماعی انجام شده است.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، پس از رای گیری از میان حاضران در جلسه، علی جهان بین با ۱۵ رای، زواش امین زاده با ۱۰ رای، اسماعیل فتحی با ۹ رای، کاوه طالبی با ۷ رای به عنوان اعضای اصلی و جهان مهرعلی نیایی فرد با ۶ رای، عبدالله حاجی زاده با ۵ رای و حسن علی صیفوری زاده با ۵ رای به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره و روح اله خرم پور با ۷ رای بازرس اصلی و علی رحیم زاده با ۴ رای در جایگاه بازرس علی البدل این مجمع انتخاب شدند. 

 

این گزارش حاکی است، هدف اصلی هیات مدیره برنامه ریزی، هدف گذاری و انجام تشریفات قانونی برای دریافت مجوزهای لازم به‌‌ منظور ثبت و تشکیل شرکت تعاونی‌ مسکن می باشد که پس از عضو گیری عمومی از میان اعضای واجد شرایط، در صورت نیاز به تغییر هیات مدیره، می‌توان با استناد به مواد قانونی نسبت به برگزاری مجمع عمومی ‌فوق العاده برای انتخابات و تعیین هیات مدیره و بازرسان جدید، مطابق نظر تمامی اعضا اقدام‌ لازم صورت پذیرد.

 

گفتنی است، در نخستین جلسه‌ای که هیات مدیره انتخابی در هفته آینده برگزار می نماید، نسبت به تعیین رییس، نایب رییس و مدیرعامل تصمیم‌گیری صورت پذیرفته و اطلاع رسانی عمومی انجام می‌شود.