به گزارش اکونا پرس،

حسین قلیجی، مدیر ارشد سازمان بسیج کارگری وکارخانجات تهران بزرگ، کسب این افتخار را حاصل تلاش و مجاهدت‌های تمامی کارکنان، مدیران و بسیجیان حوزه و پایگاه‌های گروه صنعتی ایران خودرو دانست.
وی گفت: مجموعه بسیج حوزه ۵۰۱ گروه صنعتی ایران خودرو با نگاه پایگاه محور، مشکلات، مسایل و موانع تولید را در شرکت‌های گروه صنعتی شناسایی و برای رفع آن در کارگروه‌های تخصصی سطح پایگاه حوزه و سازمان بسیج کارگری نسبت به رفع آن اقدام کرده است.
قلیجی مرتفع شدن برخی از موانع در بدنه بسیج با همت و تلاش همکاران و برخی در سازمان بسیج کارگری و شورای تامین استان ماحصل اقدامات بسیجی‌وار این تشکل دانست و گفت: بر حسب وظیفه ذاتی بسیج در حوزه مسوولیت های اجتماعی نیز توانستیم اقدامات قابل توجهی را به سرانجام رسانده و در مواقع بروز حوادث غیر مترقبه همچون زلزله «سی سخت» و یا مسائل و مشکلات استان خوزستان با ارسال کمک های مومنانه و حضور گروه های جهادی ادای دین و وظیفه کنیم.
وی با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح واکسیناسیون عمومی در قالب طرح سردار شهید سلیمانی، افزود: حضور در اربعین حسینی و برپایی موکب حضرت زهرا (س) و پذیرایی از زائرین اباعبدالله الحسین(ع) در عراق که از محل جمع آوری کمک های نقدی همه همکاران گروه صنعتی ایران خودرو و مساعدت های ارزشمند مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و مدیران شرکت‌های زیرمجموعه این گروه انجام شد، بخش دیگری از برنامه‌های این حوزه بسیج کارگری بوده است. 
گفتنی است، در لوح افتخاری که به امضای سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین رسیده، خطاب به بسیجیان حوزه مقاومت بسیج ۵۰۱ نبی اکرم (ص) گروه صنعتی ایران خودرو سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ، آمده است: «این موفقیت مرهون تلاش‌ها و نقش عوامل موثر آن حوزه است. ان‌شاءا... با اتکال به خداوند سبحان و تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و پیروی از رهنمودهای حکیمانه نایب بر حقش امام خامنه ای مدظله العالی در خدمت صادقانه به اسلام و انقلاب و توسعه تفکر بسیجی موفق و موید باشید.»