به گزارش اکونا پرس،

در این جلسه که به صورت آنلاین و با حضور کلیه مسئولین واحدهای ارتباط با مشتریان شرکت‌های تابعه پگاه برگزار شد، حمیدرضا طهماسبی پور مدیر روابط عمومی و امور بین الملل صنایع شیر ایران با اشاره به تصویب سند جامع مدیریت ارتباط با مشتریان پگاه، گفت: این سند دستورالعملی همسان است که در شورای تبلیغات پگاه به تائیدمدیرعامل صنایع شیر ایران رسید و به عنوان نخستین سند راهبردی و جامع تحول و تقویت مشتری مداری پگاه با رویکرد بازارمحور خواهد بود.

وی با تاکیدبر نقش و جایگاه CRM در ارتقای برند ملی پگاه نزد افکار عمومی گفت: ایجاد وحدت رویه در این حوزه یک هدف است تا این واحد، از رسیدگی به شکایت، به سمت علمی و جامع تری پیش رود که علاوه بر تحقق عملی مشتری مداری، در راستای بازار سازی و ایجاد فضاهای ارتباطاتی تازه برای بازارهای جدید مشاور مدیران ارشد سازمان باشد.

وی با اشاره به نگاه تحول‌گرای مدیرعامل صنایع شیر ایران درباره این واحد افزود: در این سند علاوه بر تعاریف، چارت جدید، شرح وظایف، دسته بندی و درجه بندی شکایات، پروتکل‌های اجرایی، مسیرهای ارتباطی و…مشخص شده تا با نقشه راهی دقیق، این تحول اجرایی شود.

طهماسبی‌پور ادامه داد: در این برنامه که با مشارکت جمعی همکاران پگاه در ۴ ماه گذشته تدوین شده، ۳ اصل اساسی اصلاح ارتباط با مشتری، توسعه ارتباطات زیربنایی و ارائه گزارشات مدیریتی و جهت ساز مدنظر بوده که با عبور از مرحله بررسی هم اکنون به تعیین استراتژی رسیده و به زودی بارونمایی رسمی ابلاغ و عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به جایگاه متعالی این بخش به‌عنوان صدای مصرف کننده در شرکت و مشاور امین سازمان تاکید کرد: جایگاه CRM در پگاه بازیابی و با مدیریت متمرکز ارتباط با مشتری، الگوهای همسان توسعه ارتباطات ذینفعان درونی و بیرونی اجرایی خواهد شد.

گفتنی است، در این جلسه علاوه بر بررسی موارد یاد شده، مدیران ارتباط با مشتری تابعه پگاه با بیان چالش‌های پیش رو پیشنهادهای اصلاحی و موارد مورد نظر را اعلام داشتند که در نهایت با ۷ مصوبه اجرایی شورای هماهنگی همراه شد.