به گزارش اکونا پرس،

سی و هفتمین رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» در حوزه اینترنت اشیاء به منظور سرمایه‌گذاری جسورانه با مشارکت سایر سرمایه‌گذاران و ارائه هشت استارت‌آپ در حوزه اینترنت اشیاء به سرمایه‌گذاران خطرپذیر برگزار می‌شود.
هشت استارت‌آپی که در سی و هفتمین رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» طرح‌های خود را ارائه می‌کنند شامل «گرین اج»، «رامونا»، «ترانزپ»، «شبیه‌ساز اتاق عمل جراحی»، «ایران باران»، « ProMojef»، «‌لینکپ» و «کارمکس» است.
این رویداد از ساعت 10 صبح آغاز و علاقمندان می‌توانند جهت حضور در آن به لینک online.inif.ir/ch/demoday مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر نیز با شماره‌های 02166128068 و 09366129101 تماس بگیرند.
لازم به ذکر است صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از سال 1398 در راستای ماموریت خود مبنی بر تامین مالی توسعه فناوری و به ویژه فناوری‌های پیشرفته و اولویت‌دار، در قالب برنامه «هم‌سرمایه‌گذاری» با صندوق‌های پژوهش و فناوری، سرمایه‌گذاری جسورانه در استارت‌‌آپ‌ها و طر‌ح‌های سرمایه‌پذیر را آغاز کرده است. 
در برنامه هم‌سرمایه‌گذاری، استارت‌آپ‌ها و دارندگان طرح‌های سرمایه‌پذیر، طرح و مدل کسب‌وکار خود را به عاملان سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی معرفی می‌کنند. در صورتی که یکی از عاملان سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، پس از ارزیابی و تایید طرح و مدل کسب‌وکار، تصمیم به سرمایه‌گذاری جسورانه روی آن طرح بگیرد، صندوق نوآوری و شکوفایی تا 80 درصد سرمایه جسورانه مورد نیاز آن استارت‌آپ یا طرح سرمایه‌پذیر را تامین می‌کند.