به گزارش اکونا پرس،

پرویز فرجی افزود : طی همین مدت ، تعداد 95 فقره پرونده در این دو بخش تشکیل و همچنین ارزش تخلفات کشف شده  یک هزار میلیارد و 540 میلیون ریال می باشد. 

وی در ادامه به آمار بازرسیهای انجام شده در این بخش اشاره کرد و اظهار داشت :در مدت زمان ذکر شده در بخش برون شهری 53 فقره پرونده به ارزش 438 هزار میلیون ریال و در بخش درون شهری 42 مورد پرونده تخلف به ارزش یک هزار میلیارد و 101 میلیون ریال تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استانها ارسال گردیده است. 

این در حالیست که  براساس آمار ارسالی  از فعالیت بازرسان استانهای سراسر کشور ، از ابتدای سال جاری ، تاکنون جمعاً بالغ بر  36 هزار و 113 مورد بازرسی در حمل و نقل برون و درون شهری  صورت گرفته که منتج به تشکیل 991 فقره پرونده تخلف به ارزش بالغ بر 8 هزار میلیون ریال شده است. 

مدیر کل بازرسی خدمات سازمان حمایت در این خصوص متذکر شد : این سازمان به طور دقیق و جدی با هر گونه قصور در امر حمل و نقل عمومی درون و برون شهری مسافر و بار نظارت دائمی دارد و در صورت اثبات تخلف از سوی  شرکت های  مذکور با آنان طبق موازین قانونی برخورد خواهد کرد. 

این مقام مسئول ؛ ضمن تاکید بر  نظارت مستمر بر عملکرد ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری کالا و مسافر ، از شهروندان تقاضا دارد با انعکاس هرگونه سوء استفاده های احتمالی در این زمینه از طریق تماس با تلفن 124 و یا مراجعه حضوری به سازمان صنعت ، معدن و تجارت استانها ، بازرسان را دراین نظارت مستمر یاری نمایند.