به گزارش اکونا پرس،

عصر روز بیستم بهمن ماه ۱۴۰۰ در جلسه ای در دفتر عباسعلی تقوی معاون جدید منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت فولاد خوزستان، دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی با مدیران حوزه منابع انسانی دیدار کرد.

در این دیدار دکتر مخبر دزفولی حوزه منابع انسانی را مهم ترین رکن سازمان و ستون فقرات شرکت فولاد خوزستان دانست و گفت: در تمام سازمان ها هر واحدی اهداف و فعالیت های مشخص خود را دنبال می کند و کمتر روی سایر فرآیند ها تاثیر گذار است؛ ولی حوزه منابع انسانی از این جهت یک استثناء است و عملکرد آن روی تمام ارکان سازمان تاثیر تحول ساز دارد.

قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی در ادامه این دیدار گفت: به جرات می توانم بگویم مدیران فعال در حوزه منابع انسانی شرکت فولاد خوزستان جزو بهترین مدیران صنعت فولاد کشور هستند و هر کدام تجارب و دانش ارزشمندی را کسب کرده اند که اگر آن ها را با عزمی عمومی و اراده جمعی به میدان بیاورند حتما توفیقات ارزشمندی با خود به ارمغان خواهند آورد.

دکتر مخبر دزفولی با ذکر خیر از اقدامات مثبت و ارزشمندی که مهندس سعید قاسم زاده در مدت تصدی مسئولیت این معاونت انجام داد، گفت: با جدایی ایشان از مجموعه فولاد خوزستان که امید است موقتی باشد، بار سنگین مسئولیت این حوزه مهم به مدت ۳ ماه بر دوش آقای مهندس سید سمیع موسوی بود و انصافا ایشان از پس این بار طاقت فرسا به خوبی برآمدند و خوشبختانه کماکان از نظرات این برادر عزیز در کمیته عالی منابع انسانی استفاده خواهیم کرد.

قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی با اشاره به خصوصیات آقای عباسعلی تقوی معاون جدید منابع انسانی گفت: تقریبا تمام عمر اداری ایشان در حوزه منابع انسانی طی شده است و انسانی با تقوی، مردم دار و آراسته به فروتنی هستند و حضور ایشان می تواند فضای این معاونت مهم را بیش از پیش اخلاقی کند.

دکتر مخبر دزفولی افزود: داشتن برنامه، صداقت، ایجاد روابط عاطفی و صمیمانه، مشورت پذیری و تفویض اختیار به زیر مجموعه، نکاتی کلیدی برای موفقیت یک مدیر منابع انسانی هستند.

وی در  پایان برای معاون جدید منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت فولاد خوزستان آرزوی موفقیت کردند.

عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی نیز در این دیدار ضمن تشکر از اعتماد مدیرعامل و هیات مدیره شرکت گفت: مجموعه منابع انسانی، چون در ارتباط با انسان است، حوزه ای حساس، پیچیده و چندوجهی است و برای موفقیت در این حوزه، حتما نیازمند تجربه و دانش همکاران فرهیخته و مدیران لایق شرکت فولاد خوزستان هستیم.

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت فولاد خوزستان در پایان با توجه به شیوع ویروس امیکرون بر لزوم پیگیری مصوبات کمیته عالی مقابله با کرونا و اجرای آن ها تاکید کرد.