به گزارش اکونا پرس،

حجت الاسلام سید کاظم موسوی در حاشیه بازدید از سایت ایران خودروی فارس، گفت: با پیگیری دادستان مرکز استان و ورود سازمان بازرسی، قریب به ٢٧٠٠ خودرو از مجموع خودرو‌های دپو شده در سایت ایران خودرو فارس ترخیص شده است.
وی افزود: دادستان مرکز استان ١٤ بهمن ماه امسال از این سایت که حامل خودرو‌های دپو شده زیادی بود، بازدید کردند که با پیگیری ایشان و ورود سازمان بازرسی، قریب به ٢٧٠٠ خودرو از مجموع خودرو‌های دپو شده، ترخیص شد و اکنون نیز خودروهای پلاک شده در حال بارگیری هستند.
رییس کل دادگستری فارس گفت: هم‌اینک بسیاری از خودرو‌ها پلاک شده و در حال تحویل به استان‌های مدنظر هستند.
موسوی گفت: خودرو‌ها با موعد تحویل فروردین و اردیبهشت ماه سال آینده نیز آماده شده و به زودی تحویل مشتریان خواهد شد که اقدامی بسیار ارزشمند است.
رییس کل دادگستری فارس، با تاکید بر این که حامی تولید بوده و هستیم، گفت: طرفدار افزایش محصولات ایران خودرو در این سایت و تسریع در تحویل هستیم.
موسوی گفت: نیروی انتظامی در پلاک گذاری این خودرو‌ها به خوبی ورود کرده و اکثر این خودرو‌ها به زودی تحویل داده خواهد شد.
وی گفت: هدف ما آزادسازی این خودرو‌ها بود که بحمدالله انجام شده و از مدیرعامل سایت ایران خودرو فارس بابت همراهی با مجموعه قضایی و انتظامی تقدیر کرد.
عبدالرضا ملاکی، مدیرعامل سایت ایران خودرو فارس نیز در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر از مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو برای دستور تامین تمام قطعات مورد نیاز ایران خودرو فارس، گفت: از ١٤ بهمن ماه تاکنون قطعات مورد نیاز چهار هزار خودرو تامین و تاکنون بیش از دو هزار و ٦٠٠ دستگاه از سایت خارج شد و تلاش می‌شود تا قبل از محدودیت‌های ترافیکی، هزار دستگاه دیگر به مشتریان تحویل داده شود.
وی تامین قطعات مورد نیاز و رفع کسری قطعات در این شرایط را کاری جهادی عنوان کرد و افزود: تنوع و افزایش تولید در سال آینده مدنظر این شرکت است.
ملاکی گفت: خودرو‌های موجود در این سایت تکمیل شده و هیچ کسری نداریم و منتظر نصب پلاک هستیم.