به گزارش اکونا پرس،

علی اصغر محمدپور طی جلسه با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران، ضمن بررسی عملکرد مجموعه، همکاران این شرکت را فعال دانسته، ابراز امیدواری کرد: با توجه به پتانسیل موجود در شرکت این ظرفیت وجود دارد که میزان صادرات افزایش چشمگیری داشته و از ظرفیت‌های موجود کارخانجات در بحث محصولات صادراتی بهره‌برداری شود.

او با اشاره با اینکه پایین آوردن بهای تمام شده در تامین مواد اولیه یکی از اولویت‌های مجموعه بازرگانی پگاه است، افزود: نگاه ما باید به افزایش بهره‌وری و کنترل هزینه‌های مالی، باشد تا کارخانجات بتوانند قیمت تمام شده محصولات را کنترل و رقابتی در بازار ارائه کنند.

او بر استفاده از ظرفیت‌های روابط عمومی و امور بین الملل در بحث تبلیغات در کشورهای هدف با ارائه برنامه مدون برای بهره‌وری هر چه بیشتر تاکید کرد.

مرتضی اعیانی مدیرعامل شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران نیز به بیان عملکرد شرکت پرداخت و افزود: در سال گذشته علاوه بر افزایش صادرات، در خصوص توسعه بازار در کشورهای عربی اقدامات مناسبی انجام شده است.

اعیانی خاطر نشان کرد: با توجه به مشکلات موجود در بحث تامین مواد اولیه بسته بندی به دلیل تحریم‌ها، شرکت بازرگانی خود را متعهد به تامین می‌داند و برای دستیابی به این مهم از هیچ تلاشی فروگزار نمی‌کند.