در ابتدای آیین تکریم و معارفه مدیریت عامل شرکت پارس الکتریک دکتر محسن محمدی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین با اشاره به قدمت برند پارس گفت: ضمن تشکر از زحمات سرپرست پیشین شرکت پارس الکتریک در دوره تصدی این سمت از مدیریت جدید شرکت توقع می رود مطابق با سیاست های ابلاغی و راهبردی وزارت کار، سازمان تامین اجتماعی و شستا در جهت تکمیل سبد محصولات تولیدی شرکت، کاهش ریسک تولید و تداوم خط سیر سعودی و احیای برند پارس اقدام نماید.
محمدی تاکید کرد: توقع داریم با توجه به شعار سال ابلاغی توسط مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) که نسبت به توسعه مدیریت دانش بنیان صنعتی تاکید داشته اند، در شرکت پارس الکتریک شاهد راه اندازی کارخانه نوآوری و مرکز رشد حوزه لوازم خانگی باشیم. امروز برای جهش تولید و توسعه ارتباطات نیازمند هم افزایی بیشتر با خانواده بزرگ وزارت رفاه و شرکت های زیر مجموعه شستا هستیم و انتظار داریم این امر محقق بشود.
در ادامه مراسم مصطفی راعی ضمن تقدیر از اعتماد مجموعه شستا و صنایع عمومی تامین نسبت به انتصاب در جایگاه مدیریت عامل شرکت بزرگ پارس الکتریک گفت: برنامه های مهمی در راستای توسعه محصولات برند پارس و بازگشت سریع به جایگاه تراز اولی در صنایع صوتی و تصویری و لوازم خانگی کشور تهیه و تدوین شده است و در این راستا به هم افزایی کلیه همکاران شرکت پارس الکتریک امید داریم . در راستای بازگشت به ریل پر شتاب تولید و بازیابی و تثبیت جایگاه واقعی برند پارس الکتریک با استفاده از تمام ظرفیت ها اقدام به تکمیل رویه های موجود با استفاده از اهرم علم و نو آوری با چاشنی و شتاب مدیریت دانش بنیان خواهیم کرد.

در حکم محسن محمدی خطاب به مصطفی راعی جهت نیل به مواردی همچون “تلاش مستمر جهت افزایش بهره وری” ، “استفاده از ظرفیت های دانش بنیان و توسعه آن”، “افزایش تولید محصولات متنوع مرتبط با فعایت های شرکت”، “استفاده حداکثری از سرمایه های انسانی شرکت و توجه ویژه به افزایش کارآمدی و تکریم ایشان”، “حفظ و حراست از سرمایه های مادی و معنوی شرکت”، “پایبندی کامل به اصول و ارزش های اسلامی و حرفه ای” تاکید شده است.
شایان ذکر است در پایان مراسم از زحمات کمالو سرپرست پیشین شرکت تقدیر و تشکر شد و طی آیین رسمی مصطفی راعی عباس آبادی به عنوان سرپرست شرکت کارخانجات پارس الکتریک (سهامی عام) که با نماد اختصاری “لپارس” در بازار سرمایه شناخته می شود منصوب شد.

مصطفی راعی دارای مدرک تحصیلی دکتری رشته مدیریت عالی کسب و کار و سوابق مدیریتی در حوزه صنعتی، بازرگانی و تولیدی می باشد.