به گزارش اکونا پرس،
مدیر روابط عمومی مجتمع مس سونگون در این دیدار ضمن تسلیت فوت همکارمان و اشاره به اهدای عضو گفت: آنمرحومه الگوی اخلاق و حسنیات در مجتمع مس سونگون بودند و فوت ایشان موجب تاثر تک تک همکاران گردید ولی خبر اهدای عضو آنمرحومه، موجب مباهات خانواده مس گردید و در تسکین این درد یاری نمود چرا که تصمیم گیری در خصوص اهدای عضو، آن هم در آن لحظات سخت و ناگوار، اقدامی بسیار ارزشمند و والا بود که نشانگر حس نوع دوستی و ایثارگری شما خانواده بزرگوار بود.
 
مهندس اسمعیلی در این دیدار با اشاره به عدم امکان حضور مهندس رضوی مدیر مجتمع مس سونگون در این جمع، افزود: مناسبت اهدای عضو بهانه ای شد تا همکاران مجتمع مس سونگون چند صباحی بعد از این تصادف ناگوار  و آرامش نسبی شما بزرگواران، خدمت شما برسیم و ضمن ابراز همدردی، از این عمل خیرخواهانه شما تقدیر نماییم اقدامی که انشالله به فرهنگ عمومی تبدیل شود.
 
در این دیدار که مسئولان دانشکده علوم پزشکی، شبکه بهداشت و درمان و انجمن اهدای عضو شهرستان خوی، همکاران مجتمع مس سونگون را همراهی نمودند لوح تقدیری از طرف مهندس رضوی به مادر آنمرحومه اهدا شد.
 
همکاران مجتمع مس سونگون بعد از این دیدار با حضور بر سر مزار آنمرحومه، ضمن قرائت فاتحه، از درگاه خداوند متعال برای آنمرحومه علو درجات و برای خانواده و سایر بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت نمودند.