علی اصغر محمدپور مدیرعامل این شرکت طی تماس تلفنی با سرپرستان شرکت پخش سراسری و پگاه خراسان با اعلام این مطلب، افزود: حرکت‌های سازنده و اثربخش در پگاه شروع شده است.

او با شاره به نقش نیروی انسانی به‌عنوان مهمترین سرمایه و دارایی در صنایع شیر ایران تصریح کرد: با همت و غیرت باید پرچم پگاه را افراشته نگاه داریم و صنایع شیر امروز امانتی در دست ماست که بایستی در بهترین حالت به آیندگان تحویل بدهیم.

محمدپور تصریح کرد: بازار صادرات در چند روز آینده بهتر خواهد شد و بایستی برای این فرصت برنامه‌ریزی شود.

مدیرعامل صنایع شیر ایران افزود: عوامل دست‌اندرکار فروش که نقش موثری در افزایش سهم بازار پگاه داشته باشند مورد تشویق قرار می‌گیرند.

احمدرضا پارسا سرپرست شرکت پخش سراسری پگاه نیز در بازدید از پگاه خراسان تاکید کرد: تعامل بین تولید و بازار منجر به دریافت سهم بیشتری از بازارشده و در این مسیر باید به تولید محصولات عامه پسند نگاهی ویژه داشت.

او با اشاره به سیاست‌های حوزه فروش تاکید کرد: ارائه اشانتیون جزو سیاست‌های فروش نیست ولی تشویق عوامل دست‌اندرکار در فروش مد نظر است و بر فروش محصولات اکونومی تاکید داریم.

سیدعباس هاشمی سرپرست پگاه خراسان نیز ابراز امیدواری کرد: برگزاری جلسه میان تولید و فروش منجر به خروجی‌های عملی در دریافت سهم بیشتر بازار در منطقه ٢ شود.

گفتنی است، در این برنامه حسینی منزه نماینده تام‌الاختیار پخش سراسری در منطقه ٢، مدیر منطقه ٢ و جمعی از معاونین و مدیران پگاه خراسان و پخش سراسری نیز حضور داشتند.