به گزارش اکونا پرس،

 رضا احدی‌نژاد عضو هیئت مدیره و قائم مقام شرکت بازرگانی، بین المللی ایدرو به عنوان مجری و برگزار کننده ششمین نمایشگاه خودرو و قطعات کردستان گفت: شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو، از شرکت های زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا است که در این نمایشگاه توانسته رکورد جدیدی در استان کردستان ثبت کند.

 عضو هیئت مدیره شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو بیان کرد: ده سال بود که شرکت سایپا در نمایشگاه خودرو و قطعات استان کردستان حضور نداشت که با حمایت‌هایی مدیریت ارشد گروه در ششمین دوره نمایشگاه خودرو و قطعات سنندج، با قدرت حضور پیدا کرد.

احدی نژاد افزود: یکی از اهداف اصلی شرکت در نمایشگاه، معرفی خودروهای جدید گروه سایپا و قابلیت های آن بود که با استقبال خوبی از طرف مردم روبه رو شد.

او گفت: برگزاری نمایشگاه ها جایگاه یابی برند در ذهن مشتریان را ارتقا می بخشد و گروه خودروسازی سایپا توانست جایگاه خود را در ذهن مشتریان خود اثبات کند و ارتباط خود را با مشتریان قوی تر کند.

او بیان کرد: به دلیل  تجارب زیاد اعضای هیات مدیره گروه سایپا در زمینه برگزاری نمایشگاه ها و همسو بودن اهداف، توانستیم به یک نقطه مشترک برسیم که این امر باعث حضور پررنگ و قوی شرکت سایپا در این دوره نمایشگاه شد که بازخورد بسیار خوبی به همراه داشت.

احدی نژاد گفت: اینکه مردم از نزدیک محصولات جدید را لمس می‌کنند و با کارشناسان ارتباط برقرار می‌کنند و همچنین توضیحات کامل و جامعی را در رابطه با قابلیت ها می گیرند با سایر تبلیغات در این حوزه، بسیار متفاوت است و امیدواریم گروه خودروسازی سایپا در سایر نمایشگاه ها با قدرت حضور پیدا کند.

او افزود: از جمله دستاوردهای نمایشگاه خودرو و قطعات سنندج به دلیل هم مرزی با اقلیم کردستان، مشتریانی بودند که از اقلیم کردستان در این نمایشگاه شرکت کردند و از غرفه های سایپا نیز بازدید ویژه داشتند.

قائم مقام شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه پیشنهادات خوبی در زمینه صادرات قطعات نیز داشتیم و به شرکت ایدرو برای برگزاری نمایشگاه در سلیمانیه هم پیشنهاداتی شد.