به گزارش اکونا پرس،

به نقل از خبرنگار روابط عمومی، صبح امروز ۱۴ شهریورماه ۱۴۰۱ علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی با همراهی عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و احسان یعقوبی زاده مدیر بازرسی و نظارت با استقبال کلانتر مدیرعامل شرکت یاوران جنوب از این شرکت بازدید کردند. 

در این دیدار ابتدا کلانتر مدیرعامل شرکت یاوران فولاد جنوب، وطن پرست مدیر منابع انسانی و آفرهادی مدیر مالی گزارشی از وضعیت نیروی انسانی، مالی و پروژه ها و چالش های این شرکت مهم هلدینگ فولاد خوزستان ارائه کردند. در ادامه عباسعلی تقوی معاون منابع و امور اجتماعی و احسان یعقوبی زاده مدیر بازرسی و نظارت نیز توضیحاتی در این خصوص ارائه کردند. 

در پایان این دیدار صمیمانه مخبر دزفولی در سخنان کوتاهی گفت: اصل تشکیل شرکت های تخصصی به عنوان هلدینگ در پیرامون شرکت مادر، ایده پیشرو و ارزشمندی است به شرطی که جذب منابع انسانی در این شرکت ها براساس شایستگی و دانش و مهارت باشد. 

قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی در ادامه افزود: بدلیل تخصصی بودن ماهیت فعالیت های شرکت یاوران فولاد جنوب، خوشبختانه جذب منابع انسانی وضعیت مناسبی دارد و عملکرد این شرکت، عملکرد قابل قبولی است. 

مخبر دزفولی با تاکید بر لزوم تعامل مداوم و چهره به چهره مدیران عالی هلدینگ با کارکنان گفت: هر جا مدیری روابط مستمر و شفاف سازی با کارکنان داشته، خشنودی در آن مجموعه گسترش مبارکی یافته است.  

وی افزود: اقناع سازی و عدالت تعاملی و اطلاعاتی جزو مهم ترین عناصر رضایت شغلی هستند. 

گزارش خبرنگار ما حاکی است، در پایان مقرر شد موارد مطرح شده در این جلسه تا حصول نتیجه مورد پیگیری قرار گیرد.