پله پیما، یک صندلی موتوردار است که در امتداد ریلی که روی پله‌ها نصب شده حرکت می‌کند. صندلی پله پیما یکی از ساده‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه‌ها برای دسترسی بیشتر و ایمن‌تر کردن خانه شما است. در ادامه این نوشتار به بررسی انواع بالابر پله‌ای و قیمت آن می‌پردازیم.

پله پیما چگونه کار می‌کند؟

 

Untitled1

هنگامی که یکی از انواع پله پیما را نصب می‌کنید، مانع پله‌ها را از بین می‌برید و خطر سقوط خود را تا حد زیادی کاهش می‌دهید و حتی فرد می‌تواند به طور مستقل یا با کمک واکر یا عصا به تنهایی از روی صندلی سوار و پیاده شود.

بالابر پله‌ها، آسانسورهای ساده پله‌ای و یا صندلی پله رو، توانسته کمک‌های حرکتی بسیار خوبی برای کاربران ویلچر هستند که به رفع نیازهای حرکتی آنها کمک می‌کند. پله پیما به طور طبیعی تا 2 طبقه را پوشش می‌دهند اما نصب آسانسورهای پله ای که روی پله‌های پیچیده تر حرکت می‌کنند و حتی به بیش از 2 طبقه می‌روند، با استفاده از یک پله منحنی امکان‌پذیر است.

یک صندلی پله پیما معمولی از سیستم قفسه و پینیون استفاده می‌کند. موتور یک چرخ دنده (پینیون) را می‌چرخاند که با قفسه دندانه‌دار قفل می‌شود و کالسکه را به سمت بالا یا پایین ریل حرکت می‌دهد. مکانیسم‌های ایمنی تضمین می‌کنند که واگن خیلی سریع به سمت پایین ریل حرکت نمی‌کند. موتور توسط یک باتری با برق استاندارد خانگی شارژ می‌شود.

چه نوع بالابر پله‌ای نیاز دارم؟

 

Untitled2

پله پیما یا پله برقی خانگی همچنین می‌تواند شامل افقی و عمودی باشد و بین پله‌های مختلف حرکت کند. بنابراین اگر در خم شدن برای نشستن مشکل دارید، می‌توانید از پله‌ پیمای ایستاده، یا صندلی پله پیمای 2منظوره استفاده کنید که این به شما امکان  را می‌دهد تا بایستید و با استفاده از کمربند ایمنی برای بالا رفتن ایمن از پله‌ها اقدام کنید.

خرید پله پیما ممکن است پیچیده باشد اما اگر اطلاعات کافی داشته باشید می‌توانید خرید مناسبی داشته باشید. به عنوان مثال، باید نوع متناسب با فرم بدن خود را انتخاب کنید. مدل‌های با صندلی بالاتر و بزرگتر بیشتر به افراد بلندقامت با وزن بیشتر نسبت به سایر مدل‌های قبلی کمک می‌کند و حتی ایمنی و همچنین راحتی در طول سفر را بهبود می‌بخشد. شما همچنین می‌توانید یک کمربند ایمنی که برای کمک به دسترسی شما طراحی شده را تهیه کنید.

قیمت پله پیما یا بالابر پله

قیمت پله پیما پله برای یک راه پله مستقیم متغیر است. قیمت نهایی که می‌پردازید به طول راه پله، مدل انتخاب شده، هر گزینه ارتقا اضافه شده مانند ریل تاشو یا صندلی چرخان برقی بستگی دارد. در نتیجه، قیمت آن به طور کامل توسط معیار هایی شما در نظر دارید متغییر است.

از آنجایی که بیش از 80 درصد از افراد 55 ساله ترجیح می دهند در خانه خود زندگی کنند؛ قیمت پله پیما در مقایسه با هزینه گزینه‌های جایگزین مانند نقل مکان به یک خانه یک طبقه، یا تسهیلات زندگی سالمندان،  یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه‌حل‌ها است.

ضروری است که پیش از خرید، با یک متخصص صحبت کنید تا تصمیم بگیرید که کدام بالابر برای نیازهای خاص شما بهتر است تا افراد مبتلا به مشکلات حرکتی، استقلال خود را در خانه خود به دست آورند و این افراد بتوانند با سرعت بیشتری حرکت کنند و به سبک زندگی خود ادامه دهند.

در حال حاضر، بسیاری از اعضای خانواده پله پیما ندارند، اما به راحتی می توانند به عنوان بخشی از بازسازی خانه به یکی از انواع این صندلی‌های پله پیما با توجه به نیاز خود دسترسی داشته باشند و نگرانی را کاهش دهند و خوشبختانه امروز، مدل آسانسور راه پله در هر شکل و پیکربندی مناسب برای مصرف کننده موجود است.

انواع پله پیما با بهترین کیفیت و قیمت در شرکت پله توان

بالابر پله‌ای یا پله‌پیما، یک صندلی موتوردار است که در امتداد ریلی که روی پله‌ها نصب شده حرکت می‌کند و افاراد را انتقال می‌دهد. همانطور که اشاره کردیم صندلی پله پیما یکی از ساده‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه‌ها برای دسترسی بیشتر و ایمن‌تر کردن خانه شما است. مخصوصا این دستگاه کمک بزرگی برای افراد سالمند یا کم توان است.

شرکت پله توان پس از سال‌ها تجربه در این زمینه و برخورداری از متخصصانی مجرب آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است، تنها کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید و کارشناسان پس از بررسی های اولیه معیار ها و شرایط شما به نصب پله پیما اقدام کنند.

اطلاعات تماس:

09123833854 و 09124671283

منبع: https://peletavan.com