به گزارش اکونا پرس،

این کمپین از تا تاریخ 26 آذر تا 15 دی ماه امسال به مدت 17 روز کاری اجرا خواهد شد و در طول آن تمامی مشتریان مدیران خودرو ( مالکان خودروهای ام وی ام، فونیکس و چری) می‌توانند با مراجعه به نمایندگی های مدیران خودرو از خدمات ویژه بهره مند گردند.

این کمپین با هدف شناسایی و پیشگیری از مشکلات پیچیده خودرویی و کاهش هزینه تعمیرات آتی برای مشتریان برگزار می شود و شامل خدمات زیر می شود:

1 :بازدید رایگان شامل مواردی مانند: عیب یابی با دستگاه، بررسی عملکرد سیستم شارژ، بررسی عملکرد سیستم برف پاکن و شیشه شور، بررسی عملکرد سیستم بخاری و کولر، بازدید سطح مایع خنک کننده (ضد یخ)، بازدید روغن‌ها ( روغن موتور، روغن ترمز و روغن هیدرولیک فرمان)، بازدید لنت ها و دیسک ترمز، بازدید سیستم اگزوز و ...

2: تخفیف ویژه جهت تعویض قطعاتی مانند لنت ترمز، فیلترها، روغن ها و .. در صورت نیاز

3: پذیرایی از مراجعین در محل نمایندگی در زمان مراجعه

4: در پایان مدت کمپین از میان مشتریانی که در طول کمپین به نمایندگی های مدیران خودرو مراجعه کرده باشند قرعه کشی ای برگزار و به 20 نفر که نام آنها از گوی قرعه خارج شود، هدایای ارزنده ای اهدا خواهد شد.

5: در نهایت و به منظور حمایت از مشریانی که خدمات رایگان آنها به پایان رسیده، 300 هزار تومان اعتبار جهت مراجعات بعدی تعلق خواهد گرفت که مشتری تا 8 ماه جهت استفاده از آن فرصت خواهد داشت.