گروه تولیدی بکردانه با استفاده از قطعات با کیفیت دستگاه هایی همچون دستگاه میوه خشک کن، دستگاه آسیاب، تجهیزات روغن گیری و … تولید و عرضه می کند. این مجموعه خدمات پشتیبانی پس از فروش نیز دارد تا تضمین کیفیت محصولات خود را نشان دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

میوه‌ها حتی در صورت نگهداری شدن در بهترین شرایط، مدت زمان زیادی قابل مصرف نیستند. در واقع میوه پس از یک مدت با از دست دادن کیفیت اولیه خود شروع به پوسیدگی می‌کند. در این شرایط خشک کردن میوه‌های مختلف با استفاده از دستگاه میوه خشک کن ایده‌ای عالی به شمار می‌رود.

میوه‌های خشک شده با کمک این تجهیزات حتی یک درصد از ویتامین‌ها و مواد مغذی خود را از دست نمی‌دهند. همچنین این چیپس‌های میوه خوشمزه فاقد هرگونه میکروب و باکتری هستند. اگر به دنبال خرید میوه خشک‌ کن هستید، در ادامه با ما همراه باشید. زیرا قصد داریم که نکات قابل توجه در هنگام خرید این قبیل دستگاه‌ها را به شما معرفی کنیم.

دستگاه میوه خشک کن

در ایران از گذشته اقدام به خشک کردن میوه‌های مختلف می‌کرده‌اند. امروزه نیز به واسطه وجود انواع دستگاه‌های میوه خشک‌کن، چیپس‌های خشک متنوعی در بازار موجود است. البته این تنقلات و خوراکی‌های سالم در بازار قیمت بالایی دارند. بنابراین شما می‌توانید با خرید دستگاه میوه خشک کن خانگی علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌های خود، انواع چیپس میوه مورد نیاز خود را تولید کنید. 

برای تهیه میوه خشک نیازی به میوه‌های تازه نیست، بلکه می‌توانید با پرداخت هزینه کمتر میوه‌های نه چندان مرغوب را از بازار خریداری کنید. برای راه‌اندازی کسب‌وکار میوه خشک‌کنی از تولید تا بسته‌بندی چیپس میوه به حدود 20 میلیون تومان نیاز دارید. این در حالی است که در عرض 3 ماه سرمایه شما باز خواهد گشت.

میوه خشک علاوه بر اینکه خریدار داخلی دارد، در کشورهای دیگر نیز بسیار پرطرفدار است. همچنین با توجه به اینکه بعضی از میوه‌های ایران در سایر کشورها کشت نمی‌شود، ایده صادرات میوه خشک می‌تواند تصمیمی هوشمندانه باشد.

شما می‌توانید مدل‌های مختلف میوه خشک‌کن صنعتی و خانگی را از وب‌سایت بکردانه با قیمت مناسب خریداری کنید. دریافت ضمانت و پشتیبانی پس از خرید نیز از دیگر خدمات این مجموعه محسوب می‌شوند. 

Untitled1

چه اطلاعاتی باید قبل از خرید دستگاه میوه خشک کن بدانیم؟

برای خرید هر دستگاهی از جمله تجهیزات میوه خشک‌ کن باید به یک سری نکات توجه کرد. در ادامه برخی از این پارامترهای مهم مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

تعداد طبقات

یکی از اولین موضوعاتی که در هنگام خرید دستگاه میوه خشک کن باید به آن توجه کنید، تعداد طبقات و روش استفاده از آن‌ها است. برخی از این تجهیزات دارای طبقات روی هم هستند، در حالی که بعضی دیگر طبقات کشویی دارند. کنترل هوا و ورود گرما در میوه خشک‌کن‌های کشویی برای هر طبقه مستقل هستند، اما این اقدامات برای دستگاه‌های طبقاتی به صورت کلی رخ می‌دهند. شما می‌توانید با توجه به حجم مورد نیاز خود یکی از این دو مدل را خریداری کنید.

میزان توان مصرفی

اگر دستگاه مورد نظر توان مصرفی کمتری داشته باشد، انرژی کمتری نیز مصرف می‌کند. اما در چنین وسایلی مدت زمان بیشتری نیاز است که دمای لازم برای شروع کار تامین شود. در واقع میوه خشک‌کن‌هایی با توان مصرفی بالاتر، سریع‌تر گرم می‌گردند. چنین تجهیزاتی برق بیشتری هم مصرف کرده و قیمت بالاتری دارند.

توان مصرفی به عملکرد المنت حرارتی و موتور فن بستگی دارد. هر چقدر حرارت بین المنت و فن به صورت یکنواخت‌تر توزیع شود، دستگاه کارکرد بهتری خواهد داشت. در مدل‌های مختلف میوه خشک‌کن، اندازه و تعداد فن متفاوت است. همچنین میوه خشک‌کن‌های خانگی معمولا دارای توان مصرفی بین 300 الی 1000 وات هستند. 

Untitled2

میزان صدا

میوه خشک‌کن‌های بزرگ صدایی به مراتب بیشتر تولید می‌کنند. میوه خشک‌کن‌های رومیزی خانگی صدای خیلی بلندی نداشته و در هنگام کار مزاحمتی برای حاضرین در مکان به وجود نمی‌آورند.

شایان ذکر است که بیشتر صدای تولید شده به واسطه عملکرد فن خنک‌کننده تعبیه شده در پشت دستگاه است. دستگاه‌هایی با صدای بیشتر حرارت زیادتری را در هنگام خشک کردن میوه‌ها از خود ایجاد می‌کنند، بنابراین نیاز به فن بزرگتری برای خنک کردن قطعات خود دارند.

میزان دما

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید دستگاه میوه خشک کن مهم است، میزان دمای تولید شده توسط آن است. در این میان میوه خشک‌کن‌های مجهز به ترموستات به دلیل داشتن قابلیت تنظیم دما انتخاب بهتری به حساب می‌آیند. زیرا در این صورت می‌توان کنترل بیشتری روی کیفیت نهایی میوه‌های خشک شده داشت و از خشک شدن زیاد آن‌ها جلوگیری کرد. نوع ترموستات ممکن است، آنالوگ یا دیجیتال باشد. ترموستات‌های دیجیتال عملکرد دقیق‌تری دارند، اما انواع آنالوگ آن نیز کارایی قابل قبولی از خود نشان می‌دهند. در دفترچه راهنمای میوه خشک‌کن خریداری شده محدوده دمایی مورد نیاز برای مواد غذایی مختلف نوشته شده است.

قیمت دستگاه میوه خشک کن 10 کیلویی و سایر وزن ها را می توانید از بکردانه تهیه بفرمائید. در صورتی که تمایل به خرید دستگاه میوه خشک کن دارید ما به شما گروه تولیدی بکردانه را پیشنهاد می کنیم. این مجموعه تولیدی بهترین دستگاه ها را با کیفیت عالی تولید و به فروش می رساند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با این مجموعه تماس بگیرید.