به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، «شکاف اقتصادی» در این هفته با اجرای کارلوس آلونسو،  به واکاوی عدم موفقیت تحریم های یک جانبه آمریکا با توجه به افزایش هزینه ها برای شرکت های ایالات متحده آمریکا می پردازد. 

در این برنامه می بینیم تحریم های یک جانبه آمریکا علیه برخی کشورها به ندرت موثر هستند. در اقتصاد جهانی، تحریم های یک جانبه هزینه های بیشتری را برشرکت های آمریکایی تحمیل می کند. ایالات متحده تحریم هایی را بر سایر کشورها تحمیل می کند تا به اهداف خود در زمینه های سیاسی دست یابد. در حالیکه در بسیاری از موارد نه تنها این تلاش ها موفق نبوده، بلکه هزینه این تحریم ها به ضرر «تحریم کننده» تمام می شود. و حال این پرسش مطرح می شود آیا ایالات متحده در نهایت تشخیص می دهد که با تحریم ها و جنگ اقتصادی در هیچ کجا به اهداف سیاست خارجی خود دست نمی یابد؟  

برنامه «شکاف اقتصادی» به تهیه کنندگی فهیمه اسماعیل‌پور روز دوشنبه ساعت 04:30 به وقت تهران از شبکه هیسپان تی وی پخش می شود و تکرار آن همان روز در ساعت های 11:00،13:00،18:30 و روز سه شنبه ساعت 02:30،12:00و 16:30 برای اسپانیایی زبان های سراسر جهان قابل مشاهده خواهد بود. علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به آدرس www.hispantv.com/showprogram/brecha-economica/443 این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.