به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، «سیدمدثر رضوی»، به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تصریح کرد، شخصیت امام خمینی (ره) از ابعاد مختلف قابل بررسی است و همچنان از علم، بصیرت و اندیشه ایشان استفاده می‌شود. 

محقق و عضو مجلس علما جامو و کشمیر خاطرنشان کرد، امام خمینی (ره)  نظریه حمایت از مستضعفان را مطرح کردند، به طوری که استکبار جهانی را به زانو درآورد. 

سیدمدثر رضوی تصریح کرد، امام خمینی (ره) فقیه، مرجع عالم، صاحب بصیرت، صاحب سیاست، صاحب عرفان و فلسفه، صاحب اخلاص و ادب و ‌صاحب عمل بودند.

این محقق کشمیری تاکید کرد، رهبری امام خمینی (ره) سردمداران استکبار جهانی را به چالش کشید و به گفته آنان برای 100 سال در خاورمیانه، ایران و سایر کشورهای اسلامی برنامه داشتند اما اقدام‌های امام خمینی (ره) برنامه‌های استکبار جهانی را از بین برد. 

عضو مجلس علما جامو و کشمیر اظهار کرد، پس از پیروزی انقلاب‌اسلامی،  جنگی به ایران تحمیل شد اما امام خمینی (ره) شاگردان و مجاهدانی را تربیت کردند که به‌دنبال شهادت بودند و به‌همین سبب مستکبران نتوانستند در جنگ با ایران پیروز شوند.  

این محقق کشمیری گفت، اندیشه‌های امام خمینی (ره) به‌سبب اخلاص و بصیرت ایشان همچنان در جوامع ‌انسانی تاثیرگذار است و کتاب‌های امام خمینی (ره) باید مطالعه شود تا جامعه و زندگی در مسیر اسلامی قرار گیرد.