به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، مستند «تونل نور» صحنه‌هایی حیرت‌انگیز، بی‌نظیر و به یادماندنی از راهپیمایی عظیم اربعین را از زاویه دید یک مبلغ دینی آرژانتینی به تصویر می‌کشد.

سهیل اسعد مبلغ آرژانتینی در این مستند به بخش‌ها و ویژگی‌هایی از راهپیمایی اربعین تمرکز کرده است که برای مخاطبان غربی جذاب‌تر به نظر می‌رسد.

پهن شدن یک سفره غذای ۹۰ کیلومتری از نجف تا کربلا، راه‌اندازی بزرگترین هتل جهان در این رویداد که همه افراد حاضر در آن آماده خدمت‌رسانی به شما هستند، برگزاری نماز جماعت چند میلیونی در ظهر اربعین و حضور افرادی که از همه‌چیز خود می‌گذرند و هر آن چه را که دارند خاضعانه به بقیه تقدیم می‌کنند، از جمله ویژگی‌ها و جاذبه‌هایی است که در مستند به تصویر کشیده می‌شود.

مستند «تونل نور» پیش از این در کشورهای آمریکای لاتین به نمایش درآمده و با استقبال فوق‌العاده مواجه شده است، به طوری‌که برخی از مردم این کشورها برای دیدن شور و حال اربعین، در این راهپیمایی شرکت کرده‌اند.

مستند «تونل نور» امروز ساعت ۱۵:۰۰ از شبکه پرس تی‌وی روی آنتن می‌رود. بازپخش این مستند هم همان روز ساعت ۲۱:۰۰ و بامداد روز بعد ساعت ۰۱:۰۰ پخش می‌شود.