به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، برنامه این هفته "سیاه و سفید" به واکاوی ابعاد مختلف برپایی کمپین اطلاعات نادرست علیه ایران پس از اتفاقات سال گذشته می پردازد.  

در این برنامه می بینیم رسانه های جریان اصلی در پی اتفاقات سال گذشته در ایران، چگونه کمپین انتشار اطلاعات نادرستی را راه اندازی و آن را مدیریت کردند. همچنین در بخشی از این برنامه آمده مرکز فرماندهی و هدایت اقدامات آمریکا در عرصه­ نفوذ و جریان‌­سازی، ضمن استقرار در وزارت امور خارجه‌ آن کشور، از اطلاعات و ظرفیت سایر دستگاه­ های دولتی و اطلاعاتی جهت اقدام علیه جمهوری اسلامی ایران بهره‌­برداری می کند.  

برنامه «سیاه و سفید» شبکه هیسپان تی‌وی با اجرای ادواردو آرتس این هفته با حضور پابلوآلوارز، محقق در زمینه اسلام و غرب آسیا روی آنتن می رود. این برنامه پنجشنبه ساعت 4:30 بامداد به وقت تهران از شبکه هیسپان تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه همان روز ساعات 9:30، 13:30 و 18:30روز جمعه ساعت 2:30 و 16:30 و شنبه 11:30بازپخش می شود. علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به آدرسhttps://www.hispantv.com/showprogram/negro-y-blanco-con-eduardo-artes/878 این برنامه را در وب سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.