به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، «ویکی هیسپان» این هفته به بررسی بیانات رهبر انقلاب اسلامی در حمایت از جنبش مقاومت فلسطین و عملیات "طوفان الاقصی" می پردازد.

رهبر معظم انقلاب در طول دهه ها، یکی از مدافعان سرسخت فلسطین و آرمان فلسطین بوده اند. حضرت آیت الله خامنه ای همواره براین واقعیت تاکید کرده اند که با وجود سال ها اشغال و ظلم، فلسطین همچنان یک مسئله مهم نه تنها برای جهان اسلام، بلکه برای همه آزادی خواهان جهان است. مقام معظم رهبری با قدردانی از این اقدام مقاومت فلسطین اذعان داشتند این اقدام شجاعانه و در عین حال فداکارانه‌ فلسطینی‌ها پاسخ به جنایت دشمن غاصب بود که سال‌ها ادامه داشت و درماه‌های اخیر شدت آن افزایش پیدا کرده بود. مقصّر هم رژیم غاصب صهیونیستی است. رهبر انقلاب تاکید کردند: این بلا را عملکرد خود صهیونیست‌ها بر سرشان آورد. وقتی ظلم و جنایت از حد گذشت، وقتی درنده‌خویی به نهایت رسید، باید منتظر طوفان بود.

برنامه «ویکی هیسپان»، محصول شبکه هیسپان تی وی است. این برنامه شنبه ساعت 22:00 از شبکه هیسپان تی وی پخش می شود و باز پخش آن یکشنبه 13:30، دوشنبه 5:30،13:30، سه شنبه19:30،10:00،3:00 و چهارشنبه ساعت 12:00 روی آنتن می رود. علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک ‌https://www.hispantv.com/showprogram/wikihispan/804 این برنامه را در وب سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.