به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، این قسمت از برنامه «عکس های تکان دهنده» در مورد ماجرای مادری یمنی است که فرزند نوجوانش را که ظاهرا هدف گاز اشک آور قرار گرفته است، آرام می کند.

 این عکس را که ساموئل آراندا از حوادث یمن گرفته است، از سوی world press photo بهترین عکس سال انتخاب شد. ساموئل آراندا عکاس اسپانیایی در سال 1979 در بارسلونا به دنیا آمد. او از 19 سالگی کار خود را به عنوان عکاس خبری آغاز کرد. او عمدتا خود را وقف مستندسازی مسائل سیاسی و اجتماعی کرد. اما چیزی که ساموئل آراندا را به جهان معرفی کرد، عکس مادری 35 ساله به نام فاطمه القدس بود که بدن ضعیف پسر 18 ساله اش را که در ورودی مسجدی که تبدیل به یک درمانگاه شده بود در آغوش گرفته و سعی می کند او را دلداری دهد.

«عکس‎های تکان‎دهنده» کاری از واحد برنامه‌های شبکه پرس تی‌وی برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی‌وی زبانگردانی شده است و روزهای پنجشنبه ساعت ۱:۴۵ به وقت تهران پخش می‌شود و تکرار آن همان روز ساعات ۴:۴۵، ۱۳:۴۵ و ۲۰:۱۵، جمعه ساعت ۱۰:۱۵ و یکشنبه ساعت ۴:۱۵ و ۲۰:۴۵ روی آنتن هیسپان تی‌وی می‌رود..علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به آدرس https://www.hispantv.com/showprogram/fotos-que-sacuden-al-mundo/534 این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.