به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، برنامه این هفته "غزه تحت حمله" در گفت‌وگو با کارشناسان تشدید بحران انسانی در غزه پس از نقض آتش بس و از سرگیری حمله‌های اسرائیل را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

نیل ناصر، روانشناس و اجتماعی از لندن و حسنین جعفر، فعال عدالت اجتماعی کارشناسان این هفته "غزه تحت حمله" هستند و درباره موضوع مورد بحث برنامه صحبت می‌کنند.

کارشناسان برنامه به این موضوع اشاره می‌کنند که با از سرگیری عملیات نسل‌کشی اسرائیل، به ساکنان غزه حتی زمان کافی برای دفن مردگان خود داده نمی‌شود، به بررسی آثار روانی این حملات بر مردم و به ویژه کودکان می‌پردازند.

نیل ناصر و حسنین جعفر همچنین بر این موضوع تاکید می‌کنند که اکنون روشن شده است واقعاً تجاوز اسرائیل به غزه ربطی به حماس ندارد و رژیم صهیونیستی به وضوح یک طرح بزرگتر و برنامه گسترده‌تری را برای ارتکاب نسل‌کشی از پیش در سر داشته است.

کارشناسان برنامه همچنین واکنش‌های جهانی را به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مقاومت و مردم فلسطین مورد نقد و بررسی قرار می‌دهند.

برنامه «غزه تحت حمله» امروز ساعت ۲۳:۳۰ و بازپخش روز بعد ساعت ۱۲:۳۰ روی آنتن خواهد رفت.علاقه مندان  می توانند با مراجعه به لینک   https://www.presstv.ir/Section/150123این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.