به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاَونت برون مرزی رسانه ملی، برنامه این هفته "اسرائیل می گوید" در گفت و گو با کارشناس برنامه، نبیه عوادا، ناظر امور اسرائیل، به بررسی وضعیت محمد ضیف فرمانده کل گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس که یرخلاف تصورات اسرائیل، در سلامتی کامل به سر می‌برد و افزایش اختلافات داخلی و بدبینی مردم نسبت به برنامه های نتانیاهو اختصاص دارد. 

محمد دیاب ابراهیم المصری قهرمانی فلسطین است که در اردوگاه خان یونس چشم به جهان گشود، اما مردم غزه و کرانه باختری به او لقب "محمد ضیف" داده اند. در قلب خاورمیانه، او شبحی بی‌نشان است که هیچکس او را به چهره نمی‌شناسد، فقط می‌دانند فرشته مرگ اسرائیلی‌هاست؛ معمار تونل‌های زیرزمینی مرموز غزه، فرمانده تیزهوش گردان‌های «عزالدین قسام» و طراح عملیات «طوفان الاقصی». 

همچنین در بخش دوم برنامه، شکاف عمیق و آشکار میان کابینه نتانیاهو و فشار خانواده های اسرا و بدبینی روز افزون صهیونیستها نسبت به برنامه های نتانیاهو و مقصر دانستن او در مورد آنچه که در حال رخ دادن است، مورد بررسی قرار می گیرد.

 برنامه «اسرائیل می گوید» روز چهارشنبه  ساعت 15:00 به وقت تهران از شبکه هیسپان تی وی پخش می شود و تکرار آن همان روز در ساعت های  18:30و23:30 روی آنتن می رود.