به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، موضوع برنامه این هفته "غزه تحت حمله" به بررسی و پیش‌بینی آینده فلسطین پس از پایان جنگ در غزه اختصاص دارد.

سیدمحسن عباس تحلیلگر سیاسی و صائب شعث نویسنده و کارشناس خاورمیانه کارشناسان برنامه هستند و نقطه‌نظرات خود را درباره موضوع مورد بحث ارائه می‌دهند.

به باور کارشناسان برنامه، هر چند واشنگتن و تل آویو در مورد آینده فلسطین پس از بمباران و جنگ در غزه با هم اختلاف دارند اما با این حال، هیچ مفسر یا ناظر جدی سیاسی معتقد نیست که کلید آینده فلسطین در اختیار آمریکا یا اسرائیل است.

سیدمحسن عباس تحلیلگر سیاسی و صائب شعث همچنین بر این موضوع تاکید می‌کنند که هر چند بنیامین نتانیاهو به دلیل امتناع از کاهش هجوم به نوار غزه و نپذیرفتن دولت فلسطین در پی نسل‌کشی توسط کاخ سفید مورد سرزنش قرار گرفته اما آمریکا، بریتانیا و دیگر قدرت‌های غربی همچنان هر کاری که می‌توانند برای محافظت از اسرائیل انجام می‌دهند.

کارشناسان برنامه "غزه تحت حمله" تاکید می‌کنند که سرنوشت مردم فلسطین تنها در دستان خودشان است.

برنامه «غزه تحت حمله» امروز ساعت ۱۲:۳۰ روی آنتن خواهد رفت. علاقه مندان  می توانند با مراجعه به لینک   https://www.presstv.ir/Section/150123این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.