به گزارش اکونا پرس،

پرویز فلاحی پور بازیگر شناخته شده تلویزیون و سینما با اعلام اینکه جشنواره تئاتر مردمی «بچه های مسجد» باید صدای انقلاب شود،گفت: جشنواره تئاتر مردمی «بچه های مسجد» جایگاه خوبی میان علاقه‌مندان تئاتر پیدا کرده است، از این رو ظرفیت ایجاد شده در این جشنواره باید در اختیار انقلاب اسلامی قرار بگیرد.

وی در همین راستا اضافه کرد: تئاتر از جمله هنرهای مادر است که هنرمندان باید جذابیت های بصری خودشان را کنار بگذارند و با سوار بر توانایی هایی که دارند، خودشان را ثابت کنند. جشنواره «بچه های مسجد» هم چنین میدانی را برای این آزمون مهیا کرده است، امیدوارم که دستاورد و خروجی این جشنواره را طی سال های آینده در تئاتر حرفه‌ای مشاهده کنیم.

این بازیگر تصریح کرد: جشنواره تئاتر مردمی «بچه های مسجد» با خط مشی مشخص خود باید سالیان سال ادامه پیدا کند، این جشنواره تربیت جوانان انقلابی را باید هدف اصلی خودش قرار بدهد. قطعا این مسیر به بالندگی حضور هنرمندان انقلابی در سطوح حرفه‌ای کمک شایانی خواهد کرد.

فلاحی پور در خاتمه این گفتگو، تصریح کرد: جوانان زیادی دنبال عرضه و معرفی خود هستند که به نظرم حضور جشنواره های هم مانند تئاتر «بچه های مسجد» سبب ارتقا انگیزه آنها برای ارائه می‌شود. جوانان چراغ آینده کشور هستند و باید با سیاست های درازمدت و کوتاه از پتانسیل تک تک آنها در جهت حفظ منافع ملی استفاده کنیم.

 

روابط عمومی سپهر سوره هنر