به گزارش اکونا پرس،

داستان فیلم درباره رضا است که همسرش زری را به بیمارستان می آورد و مشخص می شود که او می بایست به دلیل مشکل آپاندیس تحت جراحی قرار بگیرد. به این جهت که زری بیمه نیست، رضا از دوست زری،لیلا درخواست می کند که اجازه دهد از دفترچه او استفاده کند اما...

«آپاندیس» از فیلمنامه ای نسبتا خوب برخوردار است،داستانی که در عین سادگی پیچیدگی های خاص خود را دارد.مخاطب می تواند یک قصه کامل را از ابتدا تا انتها تماشا کند بدون آنکه نگران رها شدن آن در پایان باشد.

تعلیق و نقطه گذاری های فیلم به درستی انجام شده و نمازی به خوبی توانسته لحظه های تعلیق را ایجاد و گره گشایی کند؛ گره گشایی هایی که می تواند مخاطبش را غافلگیر نماید.

ویژگی خوب«آپاندیس» این است که به حاشیه نمی رود،خیلی راحت قصه پیش می رود و به نظر افت انچنانی ندارد.

کارگردان به خوبی از حاشیه گویی در نخستین تجربه سینمایی اش پرهیز کرده و تمرکزش را بر داستان اصلی گذاشته است،که این یک امتیاز ارزشمند محسوب می شود.

تمام داستان در یک بیمارستان اتفاق می افتد و این ماجرا باعث کلافه شدن مخاطب یا کاهش روند داستان فیلم نمی شود.

«آپاندیس» در خلال داستانی ساده که روایت می کند، شخصیت‌هایی که پرورش می‌دهد و اتفاقاتی که ایجاد می‌کند، نگاهی به مشکلات و معضلات جامعه دارد، بیمارستان به عنوان مکانی که همه قشرها به شکل‌های مختلف درگیر آن می‌شوند در نظر گرفته شده است. دروغی که به ظاهر کوچک است همه چیز را عوض می‌کند، غیرت یک مرد را زیر سوال می‌برد، عشقی قدیمی را نمایان و حقیقت یک ازدواج را روشن می‌کند، شک و تردیدها را بروز می‌دهد، اعتمادها را از بین می‌برد و تک تک کسانی را که خواسته و ناخواسته درگیرش می‌شوند را به ورطه نابودی می‌کشاند.

بازی‌های بازیگران همگی در سطحی معمولی است و به نظر می آید بازی بهترآنا نعمتی و امیر علی دانایی کمک بسیار زیادی به دیده شدن این فیلم اول می کرد.

«آپاندیس» در کل به عنوان فیلم اول یک کارگردان و اثری کم هزینه و کم ادعا، قابل قبول است، قصه‌ای پر کشش دارد و گره‌هایی که بیننده را وادار به دنبال کردن ادامه داستان می‌کنند. در فیلم دیده می‌شوند، فیلمی که مجموعه‌ای از اتفاقات و تلاقی‌هاست، نمایشی از یک جامعه و انسان‌های درون آن است، انسان‌هایی که در عین نزدیکی دور هستند، و نمایشی از پنهان کاری‌ها، دروغ‌ها و قضاوت‌هاست. فیلمی که ادعایی ندارد،اما حرفش را می‌زند و این کار را به درستی انجام داده است.