به گزارش اکونا پرس،

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مسابقه «۱۳ شمالی» به کارگردانی علیرضا امینی که هفته گذشته به دلیل وجود ابهامات وزارت ارشاد، توزیعش متوقف شده بود به زودی در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

رضا جاپلقی تهیه کننده «۱۳ شمالی» گفت: جلسه دوستانه‌ای با مدیر کلنمایش خانگی جناب آقای پارسایی و همکارانشان برگزار شد که با همراهی و رهنمودهای تاثیر‌گذار ایشان ابهامات رفع و نگاه ارشاد بر روی موارد اختلافی اعمال شد ازاین رو روند توزیع به زودی شروع می شود.

تهیه کننده «۱۳ شمالی» بیان کرد: اداره کل نمایش خانگی بخش مهمی از بدنه رسانه‌ای در کشور است که رسالت بزرگی را برعهده دارد و در کنار تهیه‌کنندگان و شبکه توزیع به صورت سه ضلع تلاش می‌کنند تا فیلم‌ها و سریال‌ها به صورت مناسب به دست مخاطبان برسد و ما همواره مجموعه اداره کل نمایش خانگی و بالاخص جناب پارسایی را به عنوان پشتیبان در کنار خود احساس می‌کنیم و مواردی از این دست نیز در فضای همدلی و تعامل حل و فصل می‌ شود.

گفتنی است؛پخش سریال «۱۳ شمالی» برعهده شرکت تصویر دنیای هنر است و حمید گودرزی داور مسابقه،کامبیز دیرباز، محمدرضا هدایتی، امیرحسین آرمان، هادی کاظمی، سحر قریشی، لیلا اوتادی، سمانه پاکدل و بهاره افشاری شرکت‌کنندگان مسابقه‌ هستند.