مقداد مومن نژاد تهیه کننده برنامه تلویزیونی «شوتبال»، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روند تولید این برنامه تلویزیونی برای نوروز اظهار کرد: با فرا رسیدن نوروز ۹۸، برنامه ما از ۲۵ اسفند تا پایان عید نوروز هر شب ساعت ۲۰ روی آنتن خواهد رفت.

وی در ادامه درباره بازخورد مثبت مخاطبان بیان کرد: تا امشب حدود ۸ قسمت از برنامه گذشته است. خوشبختانه نسبت به حضور مهمانان بازخورد مثبت و خوبی از مخاطبان گرفتیم. برنامه «شوتبال» در فضای مجازی و خبرگزاری‌ها دیده شده است و تاحدودی همه با روند اجرایی برنامه ما آشنا هستند.

مومن نژاد در خصوص تغییرات این برنامه تلویزیونی برای نوروز ۹۸، گفت: چون برنامه ما یک مسابقه ورزشی است، نمی‌توانیم ساختار و فرم آن را تغییر دهیم؛ اما به فراخور ایام نوروز و آغاز فصل بهار، دکوری با سبک و سیاق بهاری و عیدانه روی آنتن خواهیم برد و از جمعه ضبط برنامه نوروزی «شوتبال» را آغاز خواهیم کرد.

گفتنی است؛ برنامه «شوتبال» که یک مسابقه متفاوت است با اجرای امیرحسین رستمی هنرمند سینما و تلویزیون، مدتی است روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. در این برنامه ورزشکاران، هنرمندان و مردم به مسابقه می‌پردازند.