به گزارش اکونا پرس،

 امیر قمیشی تهیه کننده «قند پهلو» با اشاره به آخرین مراحل تولید این برنامه بیان کرد: چهارشنبه هشتم اسفندماه ضبط و تصویربرداری این برنامه به پایان رسید.

قمیشی همچنین با اشاره به پخش این برنامه که تاکنون یک قسمت از آن روی آنتن رفته است، بیان کرد: اسفند و نیمه اول فروردین روز‌های تراکم و فشردگی کنداکتور شبکه‌های تلویزیونی است که باعث شد، پخش برنامه به تعویق بیفتد.

وی بیان کرد: مدیران تصمیم گیرنده در این حوزه به احترام مخاطبان پیگیر «قندپهلو» تصمیم گرفته اند تا پخش این برنامه به صورت منظم و شبانه در کنداکتور قرار بگیرد؛ لذا علی رغم اعلام قبلی مبنی بر پخش در روز‌های زوج، این برنامه تلویزیونی پس از پایان پخش برنامه «مشاعره» از اواسط اسفند هرشب از شبکه آموزش پخش می‌شود.

تهیه کننده «قندپهلو» در پایان درباره تصیمم گیری‌ها نسبت به زمان پخش برنامه گفت: طبیعتاً تهیه کننده و عوامل تولید برنامه صرفا به تحویل به موقع برنامه پیرو برنامه ریزی‌های قبلی به شبکه متعهد هستند، امّا در مورد زمان و چگونگی پخش تصمیم قطعی با سیماست و تهیه کننده صرفاً نظر مشورتی دارد و در این زمینه هم هیچگونه مشکلی با مدیران شبکه آموزش وجود ندارد.