به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی فیلم، بهمن کامیار تهیه‌کننده فیلم سینمایی «کارت پرواز» ساخته مهدی رحمانی با اعلام اینکه این فیلم به زودی در گروه هنر و تجربه اکران می‌شود، گفت: در حال آماده‌سازی فیلم برای اکران در گروه هنر و تجربه هستیم تا هرچه زودتر «کارت پرواز» برای تماشای مخاطبان این اثر آماده شود.

کامیار اضافه کرد: علاقه‌مندیم که تماشاگر فیلم را با آگاهی و بدون هیجان‌های کاذب که متاسفانه در فضای تبلیغات سینمایی رواج یافته است، برای دیدن انتخاب کند و به نتیجه بازخورد آن هم خوشبین هستیم.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «کارت پرواز» آمده است: ندا برای حل بحران مالی‌اش، تصمیم گرفته که با بلعیدن مواد مخدر به ترانزیت آن روی بیاورد، اما این کار برایش خطراتی در پی دارد.

منصور شهبازی، ندا جبرائیلی، محمدعلی نجفی، اصغر رفیعی جم، شیرین یزدانبخش، طلا معتضدی، علی کلانتری و امین قوامی بازیگران این فیلم هستند.

برخی دیگر از عوامل «کارت پرواز» عبارتند از: نویسنده: امیر عربی، مهدی رحمانی و بابک میرزاخانی، مدیرفیلمبرداری: محمد رسولی، تدوین: محمدرضا موئینی، مدیر تولید: سعید شرفی‌کیا، تهیه‌کننده: مهدی رحمانی و بهمن کامیار.