به گزارش اکونا پرس،

به نقل از  مشاور رسانه‌ای بیتافیلم، مهدی هاشمی، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت خود را از سال ۱۳۴۸ با بازیگری در تئاتر آغاز کرد و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای ایفای نقش در فیلم «دو فیلم با یک بلیت» از  نهمین دوره جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. او در آثاری همچون «مرگ یزدگرد»، «زرد قناری»، «شکار خاموش»، «ناصرالدین شاه آکتور سینما»، «همسر»، «معجزه خنده»، «هیچ»، «آلزایمر»، «آقا یوسف»، «الو! الو! من جوجوام!»، «خانه پدری»، «قصه‌ها»، «سیانور» و... به ایفای نقش پرداخته است.
هاشمی با بازی در سریال تلویزیونی «سلطان و شبان» در ذهن‌ها ماندگار شد و پس از چند سال دوری از سینما و تلویزیون در سال ۸۶ با ایفای نقش دکتر محمد قریب در سریال «روزگار قریب» دوباره به اوج بازگشت و برای دومین‌بار در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم‌های «آلزایمر» و «آقا یوسف» شد.
هاشمی که پیش‌تر در سال ۹۰ در فیلم «تلفن همراه رئیس‌جمهور» با علی عطشانی همکاری کرده بود، در فیلم جدید او با عنوان «کوسه» نیز به ایفای نقش خواهد پرداخت. پیش‌تولید «کوسه» از ۱۵ بهمن‌ماه و در سکوت خبری آغاز شده و قرار بود فیلمبرداری آن از اواسط فروردین‌ماه آغاز شود که با شیوع کرونا به تعویق افتاد و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، اواخر خردادماه کلید زده خواهد شد.
تاکنون حضور پژمان جمشیدی و مهران احمدی در «کوسه» قطعی شده و دیگر بازیگران این فیلم پربازیگر که بر اساس فیلمنامه‌ای از پیمان عباسی ساخته می‌شود، در روزهای آتی معرفی خواهند شد.

تعدادی از عوامل این فیلم که تاکنون حضورشان در این پروژه قطعی شده عبارت‌اند از: کارگردان: علی عطشانی، تهیه‌کننده اجرایی: سیدمحمد احمدی، علی عطشانی، نویسنده: پیمان عباسی، طراح صحنه و لباس: مجید علی‌اسلام، مدیر فیلمبرداری: محمود عطشانی، صدابردار: محمد شاهوردی، طراح چهره‌پردازی: امید گلزاده، چهره‌پرداز: فرزانه زردشت، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: وحید مهین‌دوست، مدیر تولید: سعید دلاوری، مدیر امور بین‌الملل: امید چوگانی، مجری طرح: بیتافیلم تهران، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی بیتافیلم: مریم قربانی‌نیا.