به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، با فرارسیدن سالروز حمله موشکی ایران به عین الاسد، این برنامه از «نوافذ» با حضور ابومیثم الجواهری، پژوهشگر سیاسی؛ سمیر الحسن، نویسنده و پژوهشگر سیاسی و محمد عباس، کارشناس نظامی و استراتژیک، موضوع حمله موشک های بالستیک ایران به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق در انتقام خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و اهمیت بالای موضوع از بعد استراتژیک و راهبری و دست برتر جمهوری اسلامی در برابر آمریکا در تحولات منطقه را به بحث خواهد گذاشت.

کارشناسان بر توان نظامی حزب الله و گروه های مقاومت در پاسخگویی به حملات صهیونیستی از جمله در جنگ 33 روزه تاکید و تحلیل خواهند کرد که موشک باران پایگاه عین الاسد قواعد بازی های نظامی در منطقه را تغییر داده و هیمنه ابرقدرت ها را شکسته و عظمت آمریکا در جهان را خرد کرده است. 

هجدهم دی‌ ماه سال پیش 13 فروند موشک بالستیک به ‌سمت پایگاه ارتش آمریکا در عین‌ الاسد واقع در استان الانبار در عملیاتی با نام شهید سلیمانی و با رمز یا زهرا(س) توسط نیروی هوافضای سپاه شلیک شد و خسارات جبران ناپذیری به ارتش آمریکا به جای گذاشت.

«نوافذ» تهیه شده در شبکه العالم در بیروت با اجرای حنان ضیا، امشب 21 دی ماه، ساعت 21:30 دقیقه به وقت تهران از شبکه آنتن شبکه العالم پخش می شود.