به گزارش اکونا پرس،

«ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی و اجرای میلاد جوانمردی در اولین برنامه از سری جدید خود، به دوره زمامداری چهارساله دونالد ترامپ و میراث و اثرات آن در حوزه های مختلف داخلی و خارجی می پردازد.

مهمانان این هفته برنامه «ما مردم» شامل چریل لباش فعال سیاسی و نویسنده اهل میشیگان، جان بوسنیتچ روزنامه نگار، مشاور و فعال سیاسی کانادایی از نیویورک و ناتالیا اوربان روزنامه نگار برزیلی تبعات و اثرات دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ بر سیاست خارجی و داخلی آمریکا همچون ایجاد تفرقه و شکاف، افزایش نژادپرستی، راندن بسیاری از متحدان سنتی، تغییر نقش و زیر سوال رفتن اعتبار این کشور در دنیا را بررسی می‌ کنند.

«ما مردم» همچنین سوالاتی از جمله آیا ۷۴ میلیون طرفدار ترامپ به راحتی تحت تاثیر درخواست‌ های بایدن برای وحدت قرار می گیرند؟ آیا شکاف فزاینده در آمریکا برطرف می شود؟ و آیا ترامپیسم با خارج شدن ترامپ از کاخ سفید کمرنگ می شود؟ را با مخاطبان خود در میان خواهد گذاشت.

این برنامه روز چهارشنبه ۲۹ بهمن‌ ماه ساعت ۰۷:۰۰ به وقت تهران از شبکه پرس تی وی روی آنتن می رود و تکرار آن همان روز ساعت ۱۶:۰۰، پنجشنبه ساعت ۱۱:۰۰ و ۲۳:۰۰، جمعه ساعت ۱۰:۰۰، شنبه ساعت ۱۹:۰۰ و یکشنبه ساعت ۰۳:۰۰ خواهد بود.