به گزارش اکونا پرس،

مؤسسه فیلمسازی «لاوان فیلم مکریان» در جهت شناسایی و ارتقاء سطح فیلمنامه‌نویسی منطقه، اقدام به برگزاری نخستین دوره فیلمنامه برگزیده، در میان فیلمنامه‌نویسان استان‌های آذربایجان غربی و کردستان می‌نماید.

موضوع‌های فیلمنامه، آزاد است و زمان تقریبی آثار ارسالی، حداکثر ۱۵ دقیقه در نظر گرفته شده و از نویسندگان و هنرمندان متقاضی خواسته شده است که آثار خود را تا ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ به آدرس ایمیلlavanfilmfest@gmail.com  ارسال کنند. در ضمن، فیلمنامه برگزیده، مورد حمایت تولید قرار می‌گیرد.

فیلمنامه و طرح‌هایی که به نظر هیئت داوران این رویداد سینمایی واجد ویژگی‌هایی مناسب، تشخیص داده شوند؛ در جهت بهترشدن آثار، در یک کارگاه عملی فیلمنامه‌نویسی در مؤسسه لاوان فیلم با حضور اساتید اهل فن، شرکت داده می‌شوند.

آدرس پستی دبیرخانه: مهاباد، خیابان سرباز، نرسیده به سه‌راه هواشناسی (وفایی)، پلاک ۷۲، طبقه دوم، مؤسسه فیلمسازی لاوان فیلم مکریان، شماره تماس دبیرخانه: ۰۴۴-۴۲۲۳۹۸۱۸ و ۰۹۱۴۳۴۲۱۱۴۰.

مؤسسه فیلمسازی «لاوان فیلم مکریان» در جهت ارتقاء سطح فیلمسازی منطقه، با اعلام فراخوان فیلمنامه برگزیده «لاو» به مدیرعاملی ابراهیم سعیدی و همکاری و همراهی تعدادی از افراد متخصص در حوزه‌‌های مختلف سینمایی فعالیت‌های هنری خود را شروع کرد.

ابراهیم سعیدی مدیر مؤسسه فیلمسازی «لاوان فیلم مکریان»، فارغ‌التحصیل کارشناسی سینما در رشته تدوین از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر تهران است که بیش از ۳۵ سال است در حوزه‌های مختلف سینما مشغول به فعالیت می‌باشد و در طول این سال‌ها تدوین فیلم‌های سینمایی شاخصی از جمله؛ «عبور از غبار» و «خاطرات روی سنگ»، «امتحان» به کارگردانی شوکت امین کورکی، «باز هم سیب داری؟»، «جن زیبا»، «چاه» و «سنگر روبه‌رو» به کارگردانی بایرام فضلی، «باد سیاه» و «عروس باران» به کارگردانی حسین حسن، «انتهای زمین»، «از تهران تا بهشت» و «یک کامیون غروب» به کارگردانی ابوالفضل صفاری، «دم صبح» به کارگردانی حمید رحمانیان، «بی‌تابی بیتا» به کارگردانی مهرداد فرید، «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» به کارگردانی شهرام مسلخی، «ماهی گوشواره‌دار» به کارگردانی علیرضا سعادت‌نیا و تدوین فیلم‌های مستند «خانه مادری‌ام مرداب» و «از پس برقع» به کارگردانی مهرداد اسکویی و همچنین تدوین و تصویربرداری بیش از 150 فیلم کوتاه و بلند، مستند و داستانی را در کارنامه هنری خود دارد. 

وی کارگردانی فیلم سینمایی «ماندوو»، فیلم مستند بلند «همه مادران من» (دایکانی من) در مورد نسل‌کشی کردها در کردستان عراق توسط رژیم صدام حسین و فیلم‌های کوتاه داستانی «ژوان» و «ژیله‌مو» و فیلم‌های مستند «مرثیه پریشانی» و «روژگیران» اثر مشترک با مهرداد اسکویی را بر عهده داشته و با آثارش در جشنواره‌های مختلف بین‌المللی در سطح جهان و در داخل کشور، حضور موفقی داشته و جوایز معتبری را هم از آن خود کرده است./منصور جهانی 

 

صفحه رسمی مؤسسه فیلمسازی «لاوان فیلم مکریان» در اینستاگرام:

@lavanfilm_institute 

صفحه رسمی ابراهیم سعیدی در اینستاگرام:

@ebrahimsaeedi_official