به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، این ویژه برنامه به مناسبت عید بزرگ مسلمانان در منطقه بالکان به دو زبان بوسنیایی و آلبانیایی برای مخاطبان کانال بالکان از روز چهارشنبه 22 اردیبهشت تا روز جمعه 24 اردیبهشت بر روی آنتن است. 

قالب هر دو برنامه پخش برنامه هایی مفرح و شاد است. اجرای موسیقی سنتی ایرانی، اجرای دف و نی توسط یکی  از گروه های موسیقی در استودیوی برنامه ، ارتباط اسکایپی، پخش نماهنگ های مناسبتی، پخش تصاویری از حال و هوای عید فطر در شهرهای مهم دو کشور بوسنی و آلبانی و حضور میهمانانی از خانواده های بوسنیایی زبان و آلبانیایی مقیم تهران در استودیوی برنامه. 

تهیه کننده برنامه «عید می آید» به زبان بوسنیایی میثم فرزامی و به زبان آلبانیایی سعید دیانتی هستند و اجرای این دو برنامه را سارا بهجتی و داریو ماهان بوسنیایی و آنی کوکومانی به زبان آلبانیایی برعهده دارند. 

ویژه برنامه مناسبتی «عید می آید» برای بوسنیایی زبانان روزهای 22 تا 24 اردیبهشت هر روز ساعت 18:30 به وقت تهران و در مدت زمان 55 دقیقه و آلبانیایی روزهای  23 و 24 اردیبهشت ازساعت 10:30 تا 11:30 به وقت تهران از کانال بالکان شبکه سحر پخش خواهد شد.