به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، دراین مراسم که صبح روزگذشته (دوشنبه) بدلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با حضور تعداد محدودی از مسئولان عالی کشور برگزار شد، حجت‌ الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، حجت السلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، حجت‌ الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، محمدباقر قالیباف، اسحاق جهانگیری و تعدادی از مقامات کشوری، لشکری و قضایی حضور داشتند.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، متن حکم انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای از سوی مقام معظم رهبری را قرائت کرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: مسئولیت‌های جدید جناب آقایان رئیسی و اژه‌ای را به فال نیک می‌گیرم.

وی ادامه داد: 28 خرداد قطعا از ایام الله است؛ انتخابات پرشوری که قاطبه مردم با همه سختی هایی که همه به آن معترض هستند به ندای ملکوتی مقام معظم رهبری پاسخ دادند. دشمنان و بعضی‌ها در داخل حرف‌هایی زدند، اما هیچکدام در مردم تاثیر نکرد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور نیز در این مراسم با تشکر از مقام معظم رهبری گفت: برای دومین بار مدیریت عالی و ریاست قوه قضاییه از درون قوه قضاییه با انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای که دارای سوابق نورانی و طولانی و تجرییات گرانقدر از قوه قضاییه هستند صورت گرفت و از امروز تصدی این پست مهم را با انتخاب و انتصاب مقام معظم رهبری عهده دار خواهند شد.

این مراسم‌ بطور زنده از خبرگزاری تصویری ایران پرس پخش شد.