به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی شبکه پرس تی وی، برنامه «اعلامیه با ریچارد مدهرست» (The Communiqué with Richard Medhurst) شبکه پرس تی‌وی به فشارهای همه‌جانبه کشورهای غربی به خصوص آمریکا، انگلیس و سوئد به جولیان آسانژ بنیان‌گذار وبگاه ویکی‌لیکس می‌پردازد.

استفانیا مائوریزی و استلا موریس میهمانان برنامه این هفته «اعلامیه با ریچارد مدهرست» به عنوان دوستان و شرکای رسانه‌ای جولیان آسانژ در ویکی‌لیکس از فشارهای دولت‌های غربی و در رأس‌شان آمریکا و انگلیس به این روزنامه‌نگار پس از افشاگری‌های گسترده سیاسی و اجتماعی‌اش سخن می‌گویند. اخیراً یک شاهد کلیدی در پرونده علیه جولیان آسانژ اعتراف کرده که شهادت خود را در ازای معامله با ایالات متحده جعل کرده است.

ریچارد مدهرست، تهیه‌کننده و مجری برنامه از میهمانان برنامه می‌پرسد که آخرین تحولات در پرونده آسانژ به چه معناست و چگونه گواهی دروغ یک شاهد اصلی نتیجه روند قانونی را تغییر می‌دهد؟

برنامه «اعلامیه با مدهرست» به کارگردانی ساتراپ شجاعی دوشنبه ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران روی آنتن شبکه پرس تی‌وی می‌رود و بازپخش این برنامه سه‌شنبه ساعت ۰۵:۰۰، ۱۹:۰۰ و ۰۳:۰۰، چهارشنبه ساعت ۰۸:۰۰، پنجشنبه ساعت ۱۴:۰۰ و روز جمعه ساعت ۲۳:۰۰ خواهد بود.