به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، دکتر علیرضا زالی، رئیس ستاد مدیریت عملیات ضد ویروس کرونا در کلانشهر تهران و چند تن از مدیران دانشگاه علوم پزشکی تهران و بیمارستان لبافی نژاد در این مراسم حضور یافتند. این کتابخانه در طبقه سوم بیمارستان لبافی نژاد تهران راه اندازی و در ساخت آن از تجهیزات به روز مانند سیستم های کامپیوتری جدید، نرم افزار کتابخانه ای، درب الکترونیکی، طراحی مناسب و زیباسازی فضای کتابخانه و ... استفاده شده است.

علیرضا زالی در حاشیه مراسم افتتاح اولین کتابخانه بیمارستانی هوشمند در بیمارستان شهید لبافی نژاد گفت: مسئولان این بیمارستان با افتتاح کتابخانه هوشمند غدیر به سمت ایجاد یک بیمارستان هوشمند حرکت کرده اند.

رئیس ستاد مدیریت عملیات ضد ویروس کرونا در تهران افزود: اتصال کامل کتابخانه هوشمند غدیر به منابع ژورنال ها باعث ثروتمندتر شدن این کتابخانه شده است.

زالی گفت: با افتتاح پروژه هایی مانند کتابخانه غدیر، می توان امیدوار بود بیمارستان های سبز ایجاد کنیم که در آن کاغذ استفاده نشود. وی افزود: مسئولان بیمارستان لبافی نژاد از ابتدای شیوع همه گیر تاکنون که تهران در پنجمین موج شیوع ویروس است، خدمات ارزنده ای به بیماران ویروسی کرونا ارائه داده اند. در پایان این مراسم از افرادی که در مبارزه با ویروس کرونا فعالیت دارند نیز تقدیر شد. 

خبرگزاری ایران پرس در گزارشی تصویری  به آدرس  https://farsi.iranpress.com/ به این رویداد پرداخته است.