به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، «حسن روحانی» صبح امروز یکشنبه در آخرین جلسه هیئت دولت دوازدهم افزود: البته بخشی از واقعیت را به مردم نگفتیم و از نظر من نمی‌شد آن‌ها را بگوییم به دلیل این که من آن‌ها را مفید فایده نمی‌دانستم و یک هدف بسیار بلندی که همه ما باید دنبال کنیم و آن وحدت ملی است، می‌ترسیدم آن دُرّ گرانبها صدمه ببیند.

روحانی گفت: به همین دلیل خیلی از مسائل را به جان خریدیم و خیلی از اشکالات را پاسخ ندادیم برای این که انسجام ملی و وحدت ملی در کشور ما حفظ شود. رئیس جمهور با اشاره به اینکه مردم ما به خوبی آگاهی دارند که شرایط این دولت در چهار سال اول تا چهار سال دوم یکسان نبود تصریح کرد: در چهار سال اول ما شرایط بهتری داشتیم چه از لحاظ داخلی، چه از لحاظ بین المللی و چه از لحاظ سرمایه اجتماعی و امید مردم به آینده، اما در چهار سال دوم کمی متفاوت بود.

وی افزود: در چهار سال اول در دوران تعامل با جهان بودیم ما به خودمان کاملا اطمینان داشتیم که حریف قدرت‌های بزرگ در مذاکره هستیم.

رئیس جمهور گفت: من حتی یک در میلیون تردید نداشتم که در مذاکرات با جهان شکست نمی‌خوریم و شکست نخوردیم و اگر مذاکره‌ای بود شکست نمی‌خوردیم.

روحانی خاطرنشان کرد: ما آنقدر دیپلمات‌های قوی و توانمند و حقوقدان های توانمندی در خط مقدم این کار داریم که دیدیم در مقاطع بسیار حساس به پیروزی رسیدیم.

آخرین جلسه هیات دولت دوازدهم صبح امروز (یکشنبه) بطور زنده از خبرگزاری ایران پرس به آدرس https://iranpress.com/live پخش شد.