به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازروابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، «علی ربیعی» روز دوشنبه در صدوهشتمین و آخرین نشست خبری با قدردانی از رسانه‌ها بابت زحمات هشت ساله برای انتشار اخبار دولت و نشست های سخنگویی، گفت: دولت در این هشت سال‌، آثار قابل توجه و به یاد ماندنی در تاریخ ایران بر جای گذاشت و ثبت کرد. البته دولت ناکامی‌هایی هم داشت که بخشی از این ناکامی‌ها به علت نارسایی‌های طبیعی بود که در هر دولتی و هر قوه ای می‌تواند وجود داشته باشد،‌ و بخش عمده دیگر،‌ ناشی از موانعی بود که به دولت‌ تحمیل شد. البته موضوعاتی هم که در آنها به موفقیت دست یافت نیز معمولا با بی مهری جناح های سیاسی مخالف دیده و شنیده نشد.  

دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهوری ادامه داد: وقتی از دولت تدبیر برای حل بحران‌ها حرف می‌زنیم، سخنی گزاف و یک ادعای توخالی نیست. چون دولت با دو پدیده که هریک به تنهایی مظهر افراطی‌گری در جهان است، مواجه بود؛ یکی داعش و دیگری ترامپ. این دو، ‌مصداق افراطی‌گری و برهم‌زننده تعادل در جهان بودند. 

ربیعی با بیان اینکه برای موفقیت دولت سیزدهم دعا می کنیم، گفت: دولت آینده راه دشواری در پیش دارد. باید همگان انتظارات منطقی از دولت آینده،‌ داشته باشیم. دولت آینده هم، در شرایط تحریم قرار دارد. ‌تحریم، حقیقتی انکارناپذیر است.... 

آخرین نشست خبری سخنگوی دولت دوازدهم صبح امروز (دوشنبه) از خبرگزاری ایران پرس به آدرس https://iranpress.com/live به طور زنده پخش شد و مشروح آن به آدرس https://farsi.iranpress.com/ در اختیار مخاطبان ایران پرس قرار گرفت.