به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی به نقل از اسعد خوشگوار، تهیه کننده و کارگردان «جمعه بازار»؛ با استقبال کم نظیر بییندگان کانال کردی شبکه سحر از سری اول برنامه شاد و مفرح «جمعه بازار»، ساخت سری دوم این برنامه با نام «به‌زمه سات» به معنی (زمان بزم و شادی) شروع شده است.

اسعد خوشگوار در اینباره افزود: این برنامه در 52 قسمت 45 دقیقه ای در سنندج کلید خورده است و شامل آیتم هایی چون؛ گفت و گو با مهمانان مختلف از جمله هنرمندان، بازیگران، خوانندگان و ... از مناطق کردنشین ایران یا اقلیم کردستان عراق به صورت حضوری و یا اسکایپی، چالش خوانندگی با مخاطبان، گردش در فضای مجازی، کلیپ موسیقی کردی، پیام مخاطبان و غیره است.

 تهیه کننده و کارگردان « به‌زمه سات» با اشاره به لوکیشن این برنامه در محل موزه خانه کرد سنندج گفت: پخش این برنامه با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح در آخرهر هفته در دو برنامه در روزهای پنجشنبه و جمعه تعبیه شده و اواخر مرداد ماه تقدیم بینندگان خواهد شد.   

 « به‌زمه سات» (زمان بزم و شادی) با اجرای یحیی امینی و ندا صیدی و مدیریت تصویربرداری: حشمت نارنجی به زودی از کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.