به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، دکتر پیمان جبلی معاون برون مرزی  صبح امروز (یکشنبه) به مناسبت روز خبرنگار در خبرگزاری ایران پرس، حضور یافت و ضمن تبریک روز خبرنگار به همکاران مجموعه، از بخش های مختلف خبرگزاری دیدن کرد.

در این بازدید، مدیران و کارکنان خبرگزاری  ایران پرس ضمن ارائه گزارشی از عملکرد واحدهای مختلف، مهم ترین دغدغه های خود را با معاون برون مرزی در میان گذاشتند.

دکتر جبلی، با خسته نباشید و خداقوت به کارکنان خبرگزاری، تصریح کرد: خبرگزاری ایران پرس در مدتی کوتاه با ساختاری محدود اما چابک، توانسته است در فضای رسانه ای داخل کشور و نیز در رسالت برون مرزی خود یعنی تامین تصاویر زنده و تولیدی از رویدادهای مهم ایران و منطقه برای رسانه های خبری اقصی نقاط جهان، پیشرفت مشهود و قابل توجهی داشته باشد.

معاون برون مرزی رمز موفقیت خبرگزاری  ایران پرس را تلاش متعهدانه مسئولان و کارکنان خبرگزاری در شرایط سخت برشمرد و به ایشان توصیه کرد که همچنان با حفظ عملکرد سریع و چابک در مسیر اهداف منحصر به فرد خبرگزاری ایران پرس گام بردارند.  

دکتر جبلی در این بازدید همچنین از نیوزروم جدید اداره کل خبر و تفسیر برون مرزی دیدن کرد. معاون برون مرزی در گفت وگو با مدیران و کارکنان این اداره کل بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت های مفید پژوهشی و خبری در داخل و بیرون سازمان برای ارتقای سطح تولید محتوا در مجموعه خبر و تفسیر برون مرزی که تامین محتوای رادیوها و شبکه های این معاونت را برعهده دارد؛ تاکید کرد. 

معاون برون مرزی در گفت وگو با مدیران و کارکنان این اداره کل بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت های مفید پژوهشی و خبری در داخل و بیرون سازمان برای ارتقای سطح تولید محتوا در مجموعه خبر و تفسیر برون مرزی که تامین محتوای رادیوها و شبکه های این معاونت را برعهده دارد؛ تاکید کرد.خبرگزاری ایران پرس گزارش تصویری این بازدید را به آدرس  https://farsi.iranpress.com/iran-i201516 منتشر کرده است.