به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، برنامه این هفته «ما مردم» در گفت و گو با کریستان هریس،روزنامه‌نگار و تحلیلگر مسائل سیاسی و رامیرو فونز،فعال و مفسر سیاسی به بهانه حبس دومیلیون آمریکایی در زندان‌های این کشور، به بررسی ابعاد و پیامدهای این معضل در سرزمین آزادی(!!) می‌پردازد.

 دولت ایالات متحده برای نگهداری میلیون‌ها نفر در پشت میله‌های زندان بیش از ۸۰ میلیارد دلار در سال هزینه می‌کند. ۴۵ درصد آمریکایی‌ها دارای فردی در خانواده یا فامیل خود هستند که مدتی را در زندان گذرانده است.

همچنین از زمان شروع و ویروس کرونا ۲۷۰۰ زندانی در زندان‌های ایالات متحده جان‌شان را بر اثر بیماری کووید ۱۹ از دست داده‌اند.

 «ما مردم» از میهمان این هفته برنامه می‌پرسد چرا ایالات متحده که خود را سرزمین آزادی می‌نامد، بیشترین تعداد زندانیان را در جهان دارد و چه تبعیض‌هایی در مورد زندانیان سیاهپوست و رنگین پوست اعمال می‌کند؟

برنامه «ما مردم» به تهیه‌کنندگی عاطفه سادات دربندی روز چهارشنبه ساعت 19:30 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی روی آنتن می‌رود و تکرار آن جمعه ساعت 06:30، شنبه ساعت 03:30 و 15:30 و یکشنبه ساعت 23:32 خواهد بود.